Władze klubu piłkarskiego Legia Warszawa pozyskały nowego sponsora. W czwartek w siedzibie klubu podpisano kontrakt w warszawskim oddziałem Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń S.A.
Oficjalną umowę sponsorską podpisali na czwartkowej konferencji prasowej prezes zarządu Legii Leszek Miklas oraz dyrektor warszawskiego oddziału okręgowego PZU S.A. Michał Staniaszek.
"Kontrakt, który zawarliśmy dzisiaj, będzie obowiązywał przez półtora roku. Mamy jednak nadzieję, że nasza współpraca będzie owocna i będziemy ją kontynuować" - powiedział Leszek Miklas.
Zapytany przez dziennikarzy, jaka jest wartość kontraktu prezes zarządu Legii powiedział: "Mogę jedynie ujawnić, że wynosi on kilkaset tysięcy złotych".
W najbliższym czasie logo nowego sponsora pojawi się na koszulkach piłkarzy drugiego zespołu warszawskiego klubu.
"Nasz partner chce przede wszystkim promować się na lokalnym rynku, stąd też logo będą prezentować przede wszystkim piłkarze drugiego zespołu" - wyjaśnił Miklas.
"W niedalekiej przyszłości planujemy wdrożenie nowego systemu kart wstępu na stadion Legii. Nowe bilety będą drukowane na papierze światłoczułym, zainstalujemy też w kasach specjalne czytniki, które mają nam pomóc w identyfikacji kibiców. Liczymy, że w instalacji tego systemu pomoże nam nowy sponsor" - podkreślił prezes Legii.
"Podobne systemy działają w Niemczech. Dzięki nowym kartom wstępu będziemy mogli zlikwidować identyfikatory, które teraz muszą posiadać kibice Legii. Być może całe to przedsięwzięcie ruszy już na początku rundy jesiennej nowego sezonu" - dodał Miklas.