Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Kontuzje

  1. Powrót do góry    #1
    Początkujący
    Dołączył
    02-07-2004
    Postów
    14
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    Kontuzje

    Niestety nie moglam znalezc takiego watku,wiec zakladam nowy. Mam nadzieje,ze nie zostanie to uznane za zasmiecanie forum. Bo przeciez kontuzje nieustannie towarzysza tej dyscyplinie...

    Mam taki problem. Gram juz od kilku lat w tenisa, jednak omijaly mnie wszelkie kontuzje, nigdy w zyciu nic sobie nie skrecilam ani nie zlamalam.... no wiec nie znam sie na tym kompletnie. Jednak od jakiegos czasu (mianowicie od mniej wiecej 4 miesiecy) mam dosc mocne bole prawego nadgarstka. Na poczatku myslalam,ze najzwyczajniej w swiecie nadwyrezylam sobie miesnie. Ale to boli i boli. Ten bol jest przede wszystkim przy ruchach nadgarstka, gdy nim ruszam czy tez opieram sie...ale nie boli gdy np. zaciskam piesc. Jest to dosc uciazliwe,bo przeciez podczas gry ciagle zgina sie nadgarstek, ale tez na codzien mi to niezwykle przeszkadza.
    Sa takie dni, kiedy bol naprawde jest mocny i nie moge nic robic ta reke...chociazby pisac itp.
    Jak myslicie co mi moze byc? Jak moge zalagodzic bol? no i czy powinnam do lekarza z tym isc/


  2. Powrót do góry    #2
    Użytkownik
    Dołączył
    08-11-2006
    Postów
    167
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    Nadgarstek

    Ja na Twoim miejscu raczej bym poszedł do lekarza. Tylko nie wiem jak zacząć taką wyprawę bo "rodzinny" raczej się tym nie zajmie i raczej skieruje dalej np. do lekarza medycyny sportowej o ile do takiego masz dostęp.
    Oni się najlepiej znają na wszelakich dolegliwościach kości, stawów i mieśni.

    Co do tych boleści w "niektóre dni" to mam ten sam problem tylko że z obojczykiem (deszczowe dni). Mogą też to bóle reumatyczne.

    Ciekawy link o kontuzji nadgarstka "ZESPOŁU CIEŚNI KANAŁU NADGARSTKA". Lekarzem nie jestem i nic nie sugeruje ale może