Pokaż wyniki od 1 do 38 z 38

Wątek: jak zacząć? :)

  1. Powrót do góry    #1
    Początkujący
    Dołączył
    22-05-2006
    Postów
    2
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    jak zacząć? :)

    Witam wszystkich userów, jestem tu nowy ;)

    jak w temacie ... do tej pory grałem rekreacyjnie na ścianie lub ze znajomymi na kortach ale chciałbym zacząć na poważnie naukę gry w tenisa ... czy ktośmoże mi powiedzieć od czego zacząć? Zapisać się do jakiegoś klubu? Generalnie to jestem studentem i nie mam kasy żeby płacić40 zł / godz. nauki z trenerem :( - w tym leży główny problem! :(
    Dlatego prośba do Was o podpowiedzi jak by zacząć...


  2. Powrót do góry    #2
    Zaawansowany
    Dołączył
    01-09-2002
    Postów
    1,734
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 2 w 2 postach
    Zapraszam kolegę do Trójmiasta.U mnie sezon betonowych kortów osiedlowych został oficjalnie uznany za rozpoczęty,więc...Ze swojej strony zapewniam profesjonalne doradztwo w sprawie hmmm odpowiedniego stroju na kort:]Mogę jeszcze dorzucić opiekę medyczną hehe:P a w razie gdybyś nie mógł przyjechać do Gdańska to znajdź kogoś w swojej kategorii wagowej,wiekowej również i posparujcie sobie razem,wszak z tego co wyczytałam to ściankę masz już zaliczoną,więc można posunąć się o jeden krok naprzód:]
    edit: doczytałam,że w wieku studenckim szukasz klubu,a jednocześnie nie stać Cię na 40zł za godzinę...hmm ciężka sprawa bo i w klubie z takimi kosztami trzeba się liczyć,więc jednak musisz przyjechać do Gdańska:)
    Marta A, JamesB, Abra, Juan,Grek.
    Zadzierając z nami, znajdujesz się na styku sławetnego "pięciokąta". Styk, jak to styk - zawsze może kopnąć.

  3. Powrót do góry    #3
    Użytkownik Awatar spooky
    Dołączył
    30-10-2004
    Postów
    186
    Kliknij i podziękuj
    4
    Podziękowania: 0 w 0 postach