Żużel - startujemy z konkursem "Wygraj ekstraligę"
red 24-03-2005 , ostatnia aktualizacja 24-03-2005 11:04
3 kwietnia żużlowcy zainaugurują nowy sezon. Możesz wraz z nimi! Wystarczy, że weźmiesz udział w naszym konkursie. Tylko z nami poczujesz się jak prezes prawdziwego klubu - sam zestawisz swoją drużynę, wybierzesz żużlowców, których cenisz najbardziej. A oni będą zdobywać dla Ciebie punkty w naszym konkursie.
Kibice piłkarscy mają już swoją kultową grę, popularne "Piłkarzyki", których siódma edycja właśnie wystartowała na łamach "Gazety Wyborczej". Teraz chcemy, by także fani żużla, sportu cieszącego się w Polsce niesłabnącą popularnością, także włączyli się do wspólnej zabawy. Właśnie z myślą o nich stworzyliśmy żużlowy odpowiednik "Piłkarzyków" - konkurs "Wygraj ekstraligę"!
ZASADY KONKURSU
Zasady naszej zabawy są bardzo czytelne. Wystarczy samemu zestawić swoją drużynę marzeń, a ta będzie później zdobywała punkty zgodnie z osiągnięciami jej zawodników w autentycznych rozgrywkach żużlowej ekstraligi i I ligi. Każdy gracz może stworzyć dowolną liczbę drużyn, zgłaszając je SMS-em. Ważne tylko, by nie złamał podstawowych reguł naszej zabawy - w zespole musi się znaleźć jeden obcokrajowiec (z nr 1), czterech seniorów (z nr 2-5) i dwóch juniorów (z nr 6-7), z zastrzeżeniem, że jeden zawodnik (obcokrajowiec, senior, bądź junior) musi reprezentować klub I-ligowy.
W "Gazecie" oraz na jej stronach internetowych opublikujemy listę transferową, czyli listę zawodników będących do dyspozycji uczestników, w której określony będzie KSM (Kalkulowana Średnia Meczowa) każdego żużlowca. Podzieleni oni będą na zawodników zagranicznych, obcokrajowców, seniorów, juniorów. Na liście transferowej każdemu żużlowcowi przyporządkowany będzie kod liczbowy, który ułatwi wysyłanie SMS-ów. Każdy uczestnik zabawy, zestawiając swój zespół będzie musiał pamiętać, by łączna suma KSM-u nie przekroczyła 42 punktów.
Oczywiście, podstawą do obliczania wyników drużyn w poszczególnych kolejkach będą dane statystyczne z prawdziwych meczów ekstraligi i I ligi. I tak, liczba punktów zdobytych przez żużlowca w kolejce jest równa liczbie punktów meczowych zdobytych przez niego w spotkaniu ligowym. A liczba punktów drużyny wybranej przez uczestnika konkursu w poszczególnej kolejce jest równa zsumowanej liczbie punktów meczowych zdobytych przez wybranych przez niego żużlowców.
JAK WYSYŁAĆ SMS-y
SMS-a należy wysłać na numer 71007 (opłata za SMS 1zl netto; 1,22 z VAT).
Schemat wysyłanego SMS-a musi mieć postac:
WE.NAZWA DRUZYNY.KOD1.KOD2.KOD3.KOD4.KOD5.KOD6.KOD7
gdzie:
- WE to prefix (od Wygraj ekstraligę)
- nazwa druzyny nie może przekraczać 30 znaków, w nazwie nie mogą wystąpić polskie litery
- KOD1 - to kod obcokrajowca
- KOD2,KOD3, KOD4,KOD5 - kod seniora
- KOD6,KOD7 - kod juniora
Separatorem pomiędzy poszczególnymi częściami składowymi SMS-a jest znak kropki (.). Poszczególne części składowe SMS-a oddzielać należy od siebie tylko kropką (bez spacji), a całą treść SMS-a zakończyc bez kropki.
Poniżej prezentujemy trzy przykładowe drużyny, spełniające wymagania naszego konkursu, wraz z formatem SMS-a (w kazdym przyapdku łączny KSM drużyny nie przekracza 42 punktów).
Drużyna - SILNI10
111. Rickardsson - KSM 10,50
241. Hampel - KSM 8,91
243. Miśkowiak - KSM 7,73
269. Osumek - KSM 4,29
222. Fijałkowski - KSM 5,67
367. Mateusz Szczepaniak - KSM 2,47
368. Ciura - KSM 2,00
Format SMS-a
WE. SILNI10. 111. 241. 243. 269. 222. 367. 368
Drużyna - ATLAS100
118. Hancock - KSM 8,84
241. Hampel - KSM 8,91
244. Słaboń - KSM 6,22
245. Świderski - KSM 6,07
202. Czerwiński - KSM 5,41
334. Jamroży - KSM 4,42
337. Płuska - KSM 2,00
Format SMS-a
WE. ATLAS100. 118. 241. 244. 245. 202. 334. 337
Drużyna - BYKI
112. Adams - KSM 10,12
251. Dobrucki - KSM 6,32
253. Baliński - KSM 6,87
253. Ł. Jankowski - KSM 4,94
227. Dym - KSM 5,37
341. R. Kasprzak - KSM 4,63
343. M. Jankowski - KSM 3,5