Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Trening

  1. Powrót do góry    #1
    Początkujący
    Dołączył
    01-07-2004
    Postów
    2
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    Trening

    Witam wszystkich :)

    Jestem tu co prawda nowy ale mam za to bardzo konkretne sprawy do użytkowników forum.

    Mam 32 lata, gram w tenis od 5-ciu lat. Technikę "podciągałem" u trenerów i jest ona w opinii graczy zaawansowanych bardzo przyzwoita. Nie powiem zapewne nic nowego, że w tenisie tachnika jest bardzo ważna, nie ona jednak decyduje o zwycięstwie.

    I tu mój problem - przegrywam znacznie częściej niż wygrywam (z naciskiem na "znacznie"). Ciekawostką jest, że dobrze gram i odnoszę zwycięstwa (jeśli się takie przytrafią) z zawodnikami lepiej grającymi niż ja. Z zawodnikami słabszymi zazwyczaj gram źle i najczęściej zdecydowanie przegrywam.
    Problem zapewne siedzi w głowie - tylko co mogę z tym zrobić? Czy są jakieś systemy ćwiczeń, diety, itp. które mogą pomóc?
    Włożyłem w naukę i grę sporo czasu, tenis jest moją pasją, niestety ciągłe "niemożliwe" porażki zaczynają mnie zniechęcać.

    Pozdrawiam i proszę o pomoc.

    Miki


  2. Powrót do góry    #2
    Ekspert
    Dołączył
    06-04-2003
    Postów
    5,196
    Kliknij i podziękuj
    2
    Podziękowania: 4 w 3 postach