KS UNIA LESZNO
1949 , 1950 , 1951 , 1952 , 1953 , 1954 , 1979 , 1980 , 1984 , 1987 , 1988 , 1989 , 2007 , 2010 , 2015 , 2017
KRÓL JEST JEDEN Ukryta zawartość
Dominik (02-06-2019)
Dwa tygodnie temu pisałem, że przed Nami 2 najtrudniejsze spotkania i jeśli uda się je wygrać to będzie szansa na rundę zasadniczą bez porażki
Co prawda kompletu oczek nie udało się zdobyć, ale miano niepokonanych zostało podtrzymane i nadal aktualne
Żeby być jednak sprawiedliwym, nie można nie dostrzec tego co się w ,,przyrodzie'' dzieje i zmienia.
A zmienia się dużo, bo w siłę rośnie WTS i wydaje mi się, że właśnie we Wrocławiu na tą chwilę będzie piekielnie ciężko o tryumf...
A może , jeszcze ktoś wcześniej zaskoczy i pokrzyżuje Nam plany RZ beż porażki
Wczoraj doszedłem do wniosku że od czasu kiedy dyskutowaliśmy tutaj o ciągłym regresie Kapitana oraz o tym że już nigdy nie ogarnie szybkiego sprzętu... Piter ładnie nas spetował.Fury w tym sezonie są TOP.
Via Welna, Byczek, Mefitzo, Noski
KS UNIA LESZNO
1949 , 1950 , 1951 , 1952 , 1953 , 1954 , 1979 , 1980 , 1984 , 1987 , 1988 , 1989 , 2007 , 2010 , 2015 , 2017
KRÓL JEST JEDEN Ukryta zawartość
welna (03-06-2019)
Póki co jest bardzo dobrze, a mamy o zgrozo już półmetek. Grunt to dotrwać z tą szybkością do końca sezonu. Głowa oczyszczona, ustabilizować formę i walczymy o majstra.
Taki Piter jechał by o medale w GP.
Tylko zazwyczaj jest tak że w tym kapitalnym sezonie gdzie się wygrywa się awansuje... A po zimie kiedy już się jest stałym uczestnikiem to forma idzie w dół...
Ale Piterowi to nie grozi, GKSZ już zadbał o to żeby Piter nie awansował i za rok znów był w kapitalne formie
Mamy spore rezerwy i wiele do poprawy. Zawodnicy oraz Pan Baron, choć w tym przypadku chyba nie ma co oczekiwać jakieś refleksji...te 3 biegi Hampela zadecydowały o takim, a nie innym wyniku w Grudziądzu.
Mamy takich juniorów, że powinni jeździć po 5 biegów w meczu. W zasadzie w każdym meczu. Pisałem, to jakiś czas temu...z Jareczkiem jesteśmy słabszą drużyną. Do tego ta parą z Januszem, którą tworzą bardzo blado wypada.
Hampel do pary z Emilem, a Kurtz z Jankiem i będzie ok.
rok temu PP chyba tez mial mocne wejsce w sezon a im dalej w las tym gorzej wiec... luzik. medale mu nie groza.
Jak na razie Piotr w klasyfikacji zawdników ekstraligi pnie się w górę , do średniej na bieg Zmarzlika brakuje mu już tylko 0,007punktu
4. Bartosz Z. 2,368
6. Piotr P. 2,361
To jest dwóch najwyżej sklasyfikowanych Polaków
Następny na dziesiątym Janusz Kołodziej 2,161
A taki Pawcio/Pawełek na którego postawiono.. hm..
46 miejsce średnia 1,000 i raczej z kolejki na kolejkę jest gorzej...
1. Hampel pojechał trzy fatalne biegi, podobnie jak Kołodziej. Kto wie nawet, czy Janusz nie pojechał gorszych (wygrywał tylko z Jarosławem i juniorem i dał się mijać na trasie jak ... jak nie on, jadąc bojaźliwie i bezmyślnie). osobiście więcej oczekuję od Koldiego niż od Hampela. W istocie obaj nadawali się do zmiany i wyszło, że Baron dobrze zrobił, że jednak nie zastąpił Kołodzieja.
2. Pisałem jakiś czas temu, że Hampel jeszcze nam się przyda i to podtrzymuję. Stawiam, że nastąpi to już w Zielonej Górze.
3. Zgadzam się, że trzeba konieczność przetasować pary. Zestawienie Hampel - Kołodziej funkcjonuje gorzej niż Kurtz - Kołodziej.
To co Kubera zaczyna jeździć w tym momencie sezonu jest fantastyczne.
Zaryzykuje stwierdzenie że wygląda lepiej jak Smyku. Chociaż ten dziś znów świetnie w Szwecji.
Mam nadzieję że w Piątek na Smoku obydwaj panowie minimum 4 biegi
Dziś Szwecja
Dominik 12pkt
Smyku 12 pkt
I to są juniorzy!
Panie Baron dosyć z rozjezdzaniem Jarka czy Bradyego.
Obydwaj po 2 biegi i jeśli któryś zawiedzie to Domin i Smyk po starcie więcej
Domin w tym sezonie może ładnie namieszać w IMŚJ, trochę się o chłopaka bałem po tej amputacji palca u stopy... Początek sezonu był niemrawy(ale to podobno z winy nietrafionej partii sprzęgła)
Ale teraz wygląda bardzo mocno, w lidze pewniejszy od Smyka.
Ale Bartek zaraz powinien dojechać, zmienił tunera (jakimś cudem wbił się do Rysia Kowalskiego) i potrzeba chwili czasu żeby zrozumiał te fury, jestem spokojny o Smyka.
KS UNIA LESZNO
1949 , 1950 , 1951 , 1952 , 1953 , 1954 , 1979 , 1980 , 1984 , 1987 , 1988 , 1989 , 2007 , 2010 , 2015 , 2017
KRÓL JEST JEDEN Ukryta zawartość
KS UNIA LESZNO
1949 , 1950 , 1951 , 1952 , 1953 , 1954 , 1979 , 1980 , 1984 , 1987 , 1988 , 1989 , 2007 , 2010 , 2015 , 2017
KRÓL JEST JEDEN Ukryta zawartość
Faktycznie, pomieszałem Piotrka z Emilem z Twojego postu. W każdym razie liczę na to, że Grudziądz to wypadek przy pracy, bo do tej pory szybkość u Emila była całkiem niezła.
Co do nowinek od Ostafa - o Holloway'u u Dudka pisali na SF i na PS, więc zakładam że coś w tym jest. Wiem, że Leszno jest małe, ale nie każdy ma znajomego, który ma znajomego, którego szwagier zamiata parking na Smoczyku...
Mnie tam te pudelkowe sprawy o tunerach nie interesują. Zawodnicy są zawodowcami i powinni być przygotowani do sezonu, prawda? Niestety dla wielu zawodników, to jest najlatwiejsza forma wymówki, a pseudo redaktorzy karmią tym kibiców. To nie F1, nie jeździmy po asfalcie. Większą rolę odgrywa wzrost/waga zawodnika.
W kazdym razie Panie Baron w PO potrzebuje Pan juniorów, bo to oni będą odgrywał kluczową rolę. Także priorytetem powinny być starty Dominika i Bartka. Jareczek niech szuka gdzieś jazdy, jak chce się rozjezdzic. Szwecja mu nie wystarczy?
jhj w mega sztosie ... a Kurtza powinni chyba powoli zastępować Lidsey'em... liczba kangurów by się zgadzała...
Za dwa lata i tak ani Kurtza ani Jarosława już być nie powinno jak Domin sie stanie seniorem.
Z innej beczki: Ktoś się orientuje jak leczenie młodych stranieri Rew'a i Nagibina? Dwa największe talenty, dwie poważne kontuzje i zero informacji.
Skład za dwa lata może wyglądać tsk
9. Emil
10. Lidsey/Kurtz
11. Smyk
12. Kubera
13. Piter
14. ???
15 Pludra
Dokładnie. Stworzył się jakiś zaklęty krąg, mir tunerów. Gdy ktoś się dostanie do RK Racing (bo to przecież najlepszy tuner świata - coś jak POLDEM był najlepszym tłumikiem swego czasu), to w mediach jakby pana boga za nogi złapał.
Sprzęt odgrywa kluczową rolę w tym sporcie, to oczywiste, ale to raczej kwestia umiejętności wykorzystania jego możliwości, wyczucia, odpowiednich ustawień itp. niż tego, kto robi tuning.
Z tym, jaki będzie skład za dwa lata, to poczekajmy. Najpierw przekonajmy się jak nasi eksportowi juniorzy wejdą w dorosły żużel.
Co do młodych, to z tego co czytałem, to Rew ma raczej sezon z głowy, natomiast u Nagibina wygląda to nieco bardziej optymistycznie
Ostatnio edytowane przez pejotl3 ; 05-06-2019 o 10:44
Dziwi mnie pozbywanie się Kurtza tak łatwo. Młody, perspektywiczny... Chyba, że ma się spełnić Marzenie Józefa, co byłoby ewenementem.
Jeszcze bardziej dziwi mnie brak Kołodzieja za dwa lata no bo o powrót do Tarnowa to chyba nie tak szybko a za parę srebrnikow więcej wątpię aby zmieniał otoczenie.
Polski skład jaki bym widzial:
9. Przemo
10. Kubera
11. Smyk
12. Jasiu
13. Piter
14. Pludra
15. Sadurski
Bardziej realny jednak:
9. Emil
10. Kurtz/Lidsey
11. Jasiu
12. Smyk
13. Piter
14. Kubera
15. Pludra / Szlaudi
damianos81 (05-06-2019), gotrek (05-06-2019)
Piszesz, że dziwi Cie pozbywanie się Kurtza, po czym dodajesz skład z Kurtzem i Kubera na juniorce. Wszystko się zgadza, ale na 2020. W 2021 dla Domina kto ma zrobić miejsce jak nie on? Domin i Smyk są lepsi od rudego i jednocześnie 3 oraz 2 lata młodsi co akurat w żużlu ma znikome znaczenie. Kurtz czy Lidsey będą w końcu wypożyczani. Dla jednego zabraknie raczej miejsca, a dla drugiego II liga już się powoli staje za słaba.
https://sportowefakty.wp.pl/zuzel/82...ze-wlokniarza-
Nie wiedziałem do jakiego wątku to wrzucić , więc pomyślałem, że skoro silnik był leszczyński to i wątek może być tutejszy
Szkoda tylko, że bez nazwisk, ale głęboko wierzę w Ciebie Bułgar
I jeśli to Twój silnik to uwierz mi ......ZAIMPONOWAŁEŚ mi chłopie
Cieślak stary pijak myślał, że nominacje rozdał, dał w r.y.j tym którym chciał dać i po temacie
A tu proszę
Coś mi się wydaje, że nie z tymi pijaczyna zaczął wojować co miał i jeszcze nie raz za Piłę zostanie Mu odpowiednio i z nawiązką odpłacone i podziękowane
BRAWO
Piter jedziesz z tym pijakiem
KS UNIA LESZNO
1949 , 1950 , 1951 , 1952 , 1953 , 1954 , 1979 , 1980 , 1984 , 1987 , 1988 , 1989 , 2007 , 2010 , 2015 , 2017
KRÓL JEST JEDEN Ukryta zawartość
Piękna sprawa, to co w Niedziele Dudek na silniku Pitera?
Ukryta zawartość
Bez cenzury: Ukryta zawartość
FALUBAZ DMP 1981/1982/1985/1991/2009/2011/2013 Ukryta zawartość
Ja bym raczej stawiał, że Emil pożyczył Czugunowi
KS UNIA LESZNO
1949 , 1950 , 1951 , 1952 , 1953 , 1954 , 1979 , 1980 , 1984 , 1987 , 1988 , 1989 , 2007 , 2010 , 2015 , 2017
KRÓL JEST JEDEN Ukryta zawartość
Pretensje do zawodnika o to, że pożyczył komuś lub silnik, a już tym bardziej zakazywanie tego w regulaminie,
to jest next level kretyństwo. Odsprzedawania silników też zakażemy?
j-rules (07-06-2019)
Ukryta zawartość
Bez cenzury: Ukryta zawartość
FALUBAZ DMP 1981/1982/1985/1991/2009/2011/2013 Ukryta zawartość
Ściema raczej nie. Przecież nikt nie przebija nr. silnika. Jeśli w protokołach pomeczowych są dwa te same nr. silnika, przy dwóch różnych nazwiskach zawodników, to znaczy, że jeden drugiemu sprzedał lub pożyczył silnik. Jak go wykorzystał to już inna kwestia. A powody mogą być różne, może taki Janoś np. serwisował w tym czasie swoje najlepsze silniki i pożyczył od Pitera na ten mecz jeden silnik. Ja tu nie widzę żadnej afery.
Ukryta zawartość
Bez cenzury: Ukryta zawartość
FALUBAZ DMP 1981/1982/1985/1991/2009/2011/2013 Ukryta zawartość
Ja też nie widzę afery.... tylko jak to się wszystko ma do warunków pogodowych i torowych i do ustawiania sprzętu niby co bieg.Skoro Falubazy co mecz mają problem by się dostosować do toru.A idąc tokiem myślenia autora tekstu wystarczy mieć jeden silnik i w jednym meczu go dopasować a będzie zapierniczał.
Ostatnio edytowane przez okano1 ; 07-06-2019 o 09:54
Słuszna uwaga. Niby w zmieniających się warunkach trzeba zmieniać ustawienia silnika, a tu nagle okazuje się, że jeden jeździ wszędzie? Chyba, że przelitrażowany
Ukryta zawartość - po prostu speedway!