Zaczne chyba od najważniejszego. Williams zdecydował,że zamiast Ralfa w GP Włoch pojedzie Marc Gene. Przyczyną te decyzji były kłopoty młodszego Schumachera związane z wypadkiem podczas tegotygodniowych testów.
Zaczne chyba od najważniejszego. Williams zdecydował,że zamiast Ralfa w GP Włoch pojedzie Marc Gene. Przyczyną te decyzji były kłopoty młodszego Schumachera związane z wypadkiem podczas tegotygodniowych testów.
Wyniki kwalifikacji:
1 M. Schumacher - Ferrari - 1.20.963
2 J.P. Montoya - Williams - 1.21.014
3 R. Barrichello - Ferrari - 1.21.242
4 K. Räikkönen - McLaren - 1.21.466
5 M. Gené - Williams - 1.21.834
6 J. Trulli - Renault - 1.21.944
7 J. Button - BAR - 1.22.301
8 D. Coulthard - McLaren - 1.22.471
9 O. Panis - Toyota - 1.22.488
10 J. Villeneuve - BAR - 1.22.717
11 M. Webber - Jaguar - 1.22.754
12 C. da Matta - Toyota - 1.22.914
13 G. Fisichella - Jordan - 1.22.992
14 H.H. Frentzen - Sauber - 1.23.216
15 J. Wilson - Jaguar - .23.484
16 N. Heidfeld - Sauber - 1.23.803
17 J. Verstappen - Minardi - 1.25.078
18 Z. Baumgartner - Jordan - 1.25.881
19 N. Kiesa - Minardi - 1.26.778
20 F. Alonso - Renault - 1.40.405
W typerze trwala wojna Schumi vs Monti. Na torze też, ale jednak nasze gora ;)
W typerze trwala wojna Schumi vs Monti. Na torze też, ale jednak nasze gora ;)
Krótko, a jakże treściwie :P
1 M. Schumacher - Ferrari - 1h14m19s838
2 J.P. Montoya - Williams + 5.2 s
3 R. Barrichello - Ferrari + 11.8 s
4 K. Räikkönen - McLaren + 12.8 s
5 M. Gené - Williams + 27.8 s
6 J. Villeneuve - BAR + 1 okrążenie
7 M. Webber - Jaguar + 1 okrążenie
8 F. Alonso - Renault + 1 okrążenie
9 N. Heidfeld - Sauber + 1 okrążenie
10 G. Fisichella - Jordan + 1 okrążenie
11 Z. Baumgartner - Jordan + 1 okrążenie
12 N. Kiesa - Minardi + 2 okrążenia
13 H.H. Frentzen - Sauber + 2 okrążenia
Nie ukończyli:
14 D. Coulthard - McLaren + 8 okrążeń
15 O. Panis - Toyota + 18 okrążeń
16 J. Verstappen - Minardi + 25 okrążeń
17 J. Button - BAR + 28 okrążeń
18 C. da Matta - Toyota + 49 okrążeń
19 J. Wilson - Jaguar + 52 okrążenia
20 J. Trulli - Renault + 53 okrążenia
Alez to zwyciesto dobrze smakuje po ostatnim spadku formy :)
Witam po przerwie !
Wynik wczorajszego wyscigu woglole mnie nie dziwi bo domyslalem sie ze tak bedzie.
Ferrari zdobylo ten sukces nie czysta gra bo watpie ze wynalezli przez ostatnie dwa tygodnie cos zeby byc szybszym i lepszym od np.Williamsa.
Chodzi mi naturalnie o afere z oponami.
Ferrari zrobilo zamet, zmusilo FIA do zmiany przepisow i spowodowalo ze Michelin musial wyprodukowac w tak ktotkim czasie calkiem nowe opony nie zdazac ich przetestowac i dlatego Teamy uzywajace tych opon nie mialy tym razem za duzo do powiedzenia.
Denerwuje mnie to ze FIA uciska sie zawsze pod naciskiem Ferrari a jezeli jakies problemy maja inne stajnie to ma je w "d"
Niewspomne o tym ze w GP Monza po wylocie Toyoty na tor powinno wjechac safty car i po scieciu zakretu przez Rubensa powinien on tez odbyc jakas kare.
Ale to byly przeciez auta Ferrari wiec pewnie nie bylo im wolno.
Mam nadzieje ze Michelin bedzie mial teraz dosyc czasu na przetestowanie nowych opon i stajnie Williamsa i McLarena znowu zaczna walczyc o zwyciestwo.
A na koniec sezonu jedyna nagroda jaka przypadnie Ferrari to 1m za "Mistrza od przekretow"
Witamy :) i sie nie zgadzamy :P
Opony byly nieregulaminowe i kropka. Gdyby to byly Bridgestone'y to pewnie bys teraz pisal, ze Ferrari oszukuje, a Williams i McLaren cierpia.
Rubens faktycznie scial szykane, ale nic wielkiego na tym nie zyskal, wiec pewnie zalozyli, ze po prostu sie ratowal.
Brak s-cara faktycznie byl po mysli Schumachera, ale nie mozna przesadzac. Przeciez sedziowie nie powiedzieli sobie -A tam, najwyzej sie ktorys zabije, wazne zeby Ferrari wygralo.
PS
A mnie najbardziej rozbawila niebieska flaga dla Gene'a :)
Jak zawszeWitamy :) i sie nie zgadzamy :P
Opony byly regulaminowe!Opony byly nieregulaminowe i kropka. Gdyby to byly Bridgestone'y to pewnie bys teraz pisal, ze Ferrari oszukuje, a Williams i McLaren cierpia.
Gdyby byly nieregulaminowe to bylyby jakies kary.
W regulaminie zapisane bylo ile opona musi miec na starcie wyscigu a nic nie bylo o koncu wyscigu. Ta luke wykozystal Michelin.
za nim jechal Kimi a wiec napewno zyskal. Gdyby nie scial to by napewno nie obronil swojej pozycjiRubens faktycznie scial szykane, ale nic wielkiego na tym nie zyskal, wiec pewnie zalozyli, ze po prostu sie ratowal.
Nawet komentatorzy RTL mowili ze safty cyr napewno wyjedzie bo Toyota stoi w zlym miejscu a po chwili gadali o szczesciu Michaela.Brak s-cara faktycznie byl po mysli Schumachera, ale nie mozna przesadzac. Przeciez sedziowie nie powiedzieli sobie -A tam, najwyzej sie ktorys zabije, wazne zeby Ferrari wygralo.
KOMBINATOR ROKU - FERRARI
A skad. Tylko jezeli chodzi o rywazlizacje Ferrari vs McLaren. Dziela nas, ze tak powiem, wzgledy wyznaniowe ;)Witamy :) i sie nie zgadzamy :P
Jak zawsze
Skoro wykorzystal luke, a potem musial blyskawicznie przygotowywac nowe gumy, to powinienies w tym zadniu (KOMBINATOR ROKU - FERRARI) w miejsce Ferrari wstawic Michelina. Jezeli ktos kombinuje to nie moze miec potem pretensji do calego swiata, ze te kombinacje wyszly na swiatlo dzienne.Opony byly nieregulaminowe i kropka. Gdyby to byly Bridgestone'y to pewnie bys teraz pisal, ze Ferrari oszukuje, a Williams i McLaren cierpia.
Opony byly regulaminowe!
Gdyby byly nieregulaminowe to bylyby jakies kary.
W regulaminie zapisane bylo ile opona musi miec na starcie wyscigu a nic nie bylo o koncu wyscigu. Ta luke wykozystal Michelin.
Wydaje mi sie, ze nie dalby rady go wyprzedzic, ale nie mam nagrania z tego wyscigu, wiec nie moge sobie obejrzec ich rywalizacji po raz kolejny.Rubens faktycznie scial szykane, ale nic wielkiego na tym nie zyskal, wiec pewnie zalozyli, ze po prostu sie ratowal.
za nim jechal Kimi a wiec napewno zyskal. Gdyby nie scial to by napewno nie obronil swojej pozycji
Komentatorzy RTL-u nie sa nieomylni, co pokazali mylac Gene'a z Montoya. A szczescie faktycznie mial :)Brak s-cara faktycznie byl po mysli Schumachera, ale nie mozna przesadzac. Przeciez sedziowie nie powiedzieli sobie -A tam, najwyzej sie ktorys zabije, wazne zeby Ferrari wygralo.
Nawet komentatorzy RTL mowili ze safty cyr napewno wyjedzie bo Toyota stoi w zlym miejscu a po chwili gadali o szczesciu Michaela.
Taaa :) I przy okazji mistrz świata AD 2003 :PKOMBINATOR ROKU - FERRARI
A witam, witamWitam po przerwie !
A dlaczego?Wynik wczorajszego wyscigu woglole mnie nie dziwi bo domyslalem sie ze tak bedzie.
Ferrari zdobylo ten sukces nie czysta gra bo watpie ze wynalezli przez ostatnie dwa tygodnie cos zeby byc szybszym i lepszym od np.Williamsa.
Sami sie przyznali, ze ciagle szli w zlym kierunku od poczatku sezonu. W czasie zakazu testow mogli sporo pracowac w tunelu, na symulatorach itp. itd.
Moze maja zdolnych inzynierow? ;) Wszystko jest mozliwe.
No nie calkiem nowe, tylko zmodyfikowane.Chodzi mi naturalnie o afere z oponami.
Ferrari zrobilo zamet, zmusilo FIA do zmiany przepisow i spowodowalo ze Michelin musial wyprodukowac w tak ktotkim czasie calkiem nowe opony nie zdazac ich przetestowac i dlatego Teamy uzywajace tych opon nie mialy tym razem za duzo do powiedzenia.
Przepisy nie ulegly zmianie tylko uscisleniu.
Przetestowac zdazyli - bylo pare dni na to.
Zreszta bylo slychac "podziekowania" tych teamow dla Ferrari. Ponoc nowe opony Michelina sa jeszcze lepsze od tych starych.
Ale np. szefostwo zarowno Mercedesa jak i BMW mowilo, ze na miejscu Ferrari zrobiliby identycznie - moze nawet jeszcze ostrzej. Takze, oni nie maja o to pretensji do Ferrari...Denerwuje mnie to ze FIA uciska sie zawsze pod naciskiem Ferrari a jezeli jakies problemy maja inne stajnie to ma je w "d"
Czy Rubens by cos zyskal? No nie wiem, moze tak, moze nie. Ale ze nikogo nie wyprzedzil w ten sposob to moim zdaniem kara bylaby niesluszna.Niewspomne o tym ze w GP Monza po wylocie Toyoty na tor powinno wjechac safty car i po scieciu zakretu przez Rubensa powinien on tez odbyc jakas kare.
Ale to byly przeciez auta Ferrari wiec pewnie nie bylo im wolno.
A co do Toyoty? Moze i faktycznie masz racje, ale juz nie raz byly podejmowane tak kontrowersyjne decyzje. Np. wypadek z wielka trojca - wtedy tez powinni restartowac wszystkich a nie zrobili tak, pomimo, ze w wypadku ucierpialo jedno Ferrari. Takze teoria spisku nie sprawdza sie ;)
No przeciez walczyli ostatnio...Mam nadzieje ze Michelin bedzie mial teraz dosyc czasu na przetestowanie nowych opon i stajnie Williamsa i McLarena znowu zaczna walczyc o zwyciestwo.
A mnie rozbawilo tlumaczenie Montoyi, ze stracil sporo czasu na poczatku wyscigu jak byl w "korku" ;) Kogo on tam wyprzedzal, jak jeszcze nie dublowali ?;)