Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 45 z 73

Wątek: KONIEC MARZEN RKMU????

  1. Powrót do góry    #1
    Użytkownik
    Dołączył
    11-06-2002
    Postów
    143
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    KONIEC MARZEN RKMU????

    po tej tragedji ktora sie wydarzyla w lesznie mowa o (romanku)chcial bym zapytac czy rkm rybnik tak mocno oslabiony brakiem romanka ma szanse powalczyc o awans jeszcze bo z takim skladem jak 1.KARLSSON 2.PAWLICZEK 3.KARLSSON 4.SZMID 5.WEGRZYK 6.RYSZKA 7.SZCZYRBA to mysle ze niema mimo ze jestem z zielonej gory to bardzo lubie rybnik i bardzo wspulczuje temu klubowi a tym bardziej kibicom rkmu ktorych polubilem na forum czymam mocno kciuki za zdrowie romanka i zycze mu jak najszybciej zeby wrocil do zdrowia bo bedzie brak jego brawurowych atakow znakomitych startow bo z tego slynol (chcial bym abyscie wupowiedzieli sie na ten temat jeszcze raz pozdrawiam kibicow z rybnika i zycze powodzenia o wejscie do extraligi ale bedzie ciezko?? (jeszcze jedno jesttem starym formuowiczem ale cos sie skopalo wiec znow sie zarejstrowalem POZDRAWIAM FAN ZKZ ZIELONA GORA:)


  2. Powrót do góry    #2
    Użytkownik
    Dołączył
    18-04-2002
    Postów
    152
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    ROW Rybnik

    Spoko luz.Romankowi nic sie nie stało powaznego.Lezy w szpitalu w Lesznie, ale lada dzien ma wrocic do Rybnika.Martwie sie tylko o jego psychike czy sie chlopak nie przestraszy.Jesli tak to Rekiny sporo na tym ucierpia bo bez niego to extraliga oddala sie o kolejny rok , ale mam nadzieje ze Lukasz szybko wruci na tor i bedzie jezdzil jak na mistzrza Europy przystalo.
    Łukasz wracaj do zdrowia!!!!!!!!!!

  3. Powrót do góry    #3
    Zaawansowany
    Dołączył
    05-05-2002
    Postów
    2,391
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach