Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Co mówią regulaminy o nagłośnieniu stadionów

  1. Powrót do góry    #1
    Początkujący
    Dołączył
    15-11-2015
    Postów
    1
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    icon10.gif Co mówią regulaminy o nagłośnieniu stadionów

    Witam,

    Jestem studentką Politechniki Wrocławskiej i jestem w trakcie pisania pracy dyplomowej "Projekt systemu rozgłoszeniowego dla stadionu żużlowego". Mam w związku z tym pytanie, na które próbuje znaleźć odpowiedź. Mianowicie czy istnieją jakieś normy, regulaminy które dotyczą systemu nagłośnienia na meczach żużlowych właśnie na takich obiektach? Chodzi mi o rozgrywki ligowe. Niestety przeglądając wszelkie regulaminy dostępne na stronie PZM nie trafiłam na żadną wzmiankę na ten temat. Zauważyłam tylko, że wg regulaminu przebieg meczu jest uzależniony tylko od sygnalizacji świetlnej i chorągwi, a sędziowie komunikują się za pomocą sieci telefonicznej. Zakładam więc, że system nagłośnienia służy tylko do komunikacji komentator – publiczność (nie musi spełniać warunków określonych przez regulamin). Czy tak? Czy jest ktoś w stanie w jakiś sposób odpowiedzieć mi na to pytanie?


  2. Powrót do góry    #2
    Użytkownik
    Dołączył
    28-12-2002
    Postów
    125
    Kliknij i podziękuj
    16
    Podziękowania: 6 w 2 postach
    Niestety, nie ma tu żadnego znaczenia jaki jest poziom nagłośnienia na danym stadionie. Raz lepszy : Toruń, Bydgoszcz. Raz gorszy : Częstochowa, Wrocław.

    Wysłane z mojego SM-G800H przy użyciu Tapatalka

  3. Powrót do góry    #3
    Ekspert
    Dołączył
    19-07-2007
    Postów
    3,311
    Kliknij i podziękuj
    11
    Podziękowania: 407 w 296 postach
    Toruń lepszy? Przecież tam własnych myśli nie słychać! No chyba , że o to chodzi. W dodatku głosy z różnych głośników się nakładają na siebie i często ciężko coś zrozumieć . Nie znoszę toruńskiego nagłośnienia