Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 45 z 54

Wątek: Proszę o pomoc w zbieraniu mat. do pracy magisterskiej

  1. Powrót do góry    #1
    Początkujący
    Dołączył
    12-10-2009
    Postów
    22
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    Proszę o pomoc w zbieraniu mat. do pracy magisterskiej

    Jestem studentką filologii polskiej. W tym roku zaczynam pisac pracę magisterską z języka świata żużlowego. W związku z tym proszę wszystkich chętnych o pomoc. Szukam jak największej ilości wpadek komentatorów żużlowych oraz błędów językowych i rzeczowych przez nich popełnianych. Za wszelką pomoc z góry dziękuję.
    Wiadomo, że trudno o publikacje na ten temat. Narazie korzystam z materiału, który nagrywałam (głownie z TVP sport), ale jest on dość ubogi. Jeżeli przychodzą Wam do głowy jakieś wpadki czy błędy językowe to będę wdzięczna za pomoc.


  2. Powrót do góry    #2
    Ekspert
    Dołączył
    16-06-2002
    Postów
    4,165
    Kliknij i podziękuj
    7
    Podziękowania: 77 w 37 postach
    polecam popisy pana Feddka podczas relacji ligi angielskiej :)
    ale to musisz mieć od kogoś nagrane, bo właśnie dzisiaj był ostatni mecz

  3. Powrót do góry    #3
    Ekspert Awatar zigi1976
    Dołączył
    02-09-2007
    Postów
    5,715
    Kliknij i podziękuj
    1,386
    Podziękowania: 410 w 265 postach
    Należy też wspomnieć o kwieciśtym słownictwie Tomka Lorka :D

  4. Powrót do góry    #4
    Zaawansowany Awatar ciesiel
    Dołączył
    10-10-2005
    Postów
    2,319
    Kliknij i podziękuj
    145
    Podziękowania: 281 w 145 postach
    Kiedyś na tym forum, w tym wątku
    http://www.sportsboard.pl/Forum/forumdisplay.php?FID=26

    było dość sporo perełek komentatorów (nie tylko Szpakowskiego) również żużlowych. Widzę jednak, że ktoś porobił porządki. Zagadaj z adminem, może gdzieś to jeszcze wisi

  5. Powrót do góry    #5
    Ekspert Awatar wolf666
    Dołączył
    21-04-2002
    Postów
    12,381