Strona 2 z 17 PierwszyPierwszy 123412 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 46 do 90 z 724

Wątek: AZS Częstochowa na sezon 2007/2008/09 (od str 11-tej)

  1. Powrót do góry    #46
    Stały bywalec
    Dołączył
    11-05-2003
    Postów
    918
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Może być nawet zielony byleby był dobry!! A Ty lazio88 własnego zawodnika chciałbyć źle "przyjmować"?? Pomyśl lepiej co Ty pier****. Ale skończmy już ten denny temat. Może w końcu poda ktoś jakieś szczeguły dotyczące tego środkowego, i czy wiadomo już kto zagra w przyszłym sezonie na Libero??

  2. Powrót do góry    #47
    Zaawansowany Awatar Magik
    Dołączył
    19-05-2002
    Postów
    1,540
    Kliknij i podziękuj
    66
    Podziękowania: 128 w 71 postach
    Digit no jezeli to nie data urodzenia to sie jednak dziwie :D:D

    ps.Digit jak tam sprawa z tym środkowym do dziś sie miała wyjaśnić?Jeżeli nie prowadzą rozmów z Nowikiem to z kim?wiem ,że nie napiszesz nazwiska ale chociaż napisz czy to jakis junior(Czarnowski) czy doswiadczony zawodnik?
    ps.czy po za środkowym AZS planuje jeszcze kogoś kupić?
    "Dziwna sprawa z tą wódką,
    jest to piekielnie ostry napitek,tajemniczy wywar z ziółek,
    ktory ma jakiś osobliwy związek z gwiazdami."

    Herman Broch

  3. Powrót do góry    #48
    Zaawansowany Awatar Tomek
    Dołączył
    05-08-2002
    Postów
    1,668
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    'Tomek AZS',a niby dlaczego?Z uprzedzeniami rasowymi jest jak z antysemityzmem-każdy ma takie,na jakie go stać(hehe).
    Na tego typu forum każdy ma jakieś uprzedzenia.Jedni nie lubią Nowika,bo jest drętwy,a inni nie lubią czarnych,bo są czarni.Nie widzę powodu,by komuś zakazywać nielubienia /lubienia kogoś z jakiegokolwiek powodu.Niech zapanuje wolność słowa,a nie "polityczna poprawność"!
    Ja z kolei widzę ten powód. Jesteś na forum, na którym obowiązuje pewien regulamin. Nie będę cię odsyłał do lektury, ponieważ pewnie tego i tak byś nie zrobił, przypomnę tylko że w rozdziale 4-tym pkt 2. owy regulamin zabrania "umieszczania na jego łamach treści sprzecznych z prawem polskim i międzynarodowym, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej etc. oraz propagujących przemoc". Jeśli się do tego nie dostosujesz, twoja sprawa, uprzedzam tylko, że możesz być nagorodzony banem. Jeśli nie widzisz różnicy pomiędzy wypowiadaniem się na temat zawodników a ras ludzkich to faktycznie te twoje dwie cyferki przy nicku dają do myślenia, jak to zauważył kolega pare postów wyżej. Pozdrawiam.
    FORZA AZS!
    GG: 1397680
    Jestem :Ukryta zawartość

  4. Powrót do góry    #49
    Stały bywalec
    Dołączył
    02-06-2003
    Postów
    535
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Jezeli nie znasz znaczenia tych cyferek, to trudno. Ja raczej Ci tego nie wyjasnie, a juz napewno nie zrobie tego na tym Forum :)
    A wszystkich uprzedzonych do innych kolorkow skory, zapewniam ze srodkowy ktory ma zagrac w AZS-ie jest jaknajbardziej bialy :D:D:D
    Dla wyjasnienia, pogladow Kolegi "Lazio88" nie podzielam.

    Pozdrawiam.

  5. Powrót do góry    #50
    Stały bywalec
    Dołączył
    11-05-2003
    Postów
    918
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    A może Digit powiesz coś więcej...i może oswiecisz mnie co z tym libero??

  6. Powrót do góry    #51
    Stały bywalec
    Dołączył
    02-06-2003
    Postów
    535
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Tylko, ze ja nic wiecej nie wiem. Z libero sprawa ucichla chyba, bo mielismy poznac jego nazwisko w ponedzialek, a nie znamy, na szczescie, do dzisiaj.
    Poza tym, Jutro AZS gra w Sulechowie jakis pokazowy mecz z Orłem Międzyrzecz.
    Tyle wiem.

    Pozdro.

  7. Powrót do góry    #52
    Stały bywalec
    Dołączył
    14-05-2003
    Postów
    510
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Ziegh heil! No to dobrze że będzie to biały zawodnik.
    Szkoda tylko że nikt nie wie kto nim jest?! ale pocieszające jest to, że niebędzie nim Adaś "Szybka Ręka" Nowik.

  8. Powrót do góry    #53
    Stały bywalec
    Dołączył
    15-05-2002
    Postów
    943
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    A jesli chodzi o obsade libero to po jakiego.... kogos sprowadzac przeciez jest Radzia i Marcin wiec libero nam nie potrzebny lepiej kupic jakiegos srodkowego.
    Pozdro

    WIŚNIA FANS

  9. Powrót do góry    #54
    Użytkownik
    Dołączył
    23-05-2004
    Postów
    63
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Jakie typy na nowy sezon które miejsce zajmie AZS??? Ja liczę na pierwszą piątke!!w porywach do trzeciego miejsca. Pierwsze dwa miejsca to już znamy!!

  10. Powrót do góry    #55
    Początkujący
    Dołączył
    09-06-2004
    Postów
    8
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Ten srodkowy to jeszcze junior (bialy :P ), nie martwcie sie, dobry jest :) Bardzo skoczny, potrafi niezlego "gwozdzia" wbic. W bloku tez niezle wyczucie jak na ten wiek ma.

  11. Powrót do góry    #56
    Użytkownik
    Dołączył
    09-02-2004
    Postów
    105
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Ten srodkowy to jeszcze junior (bialy :P ), nie martwcie sie, dobry jest :) Bardzo skoczny, potrafi niezlego "gwozdzia" wbic. W bloku tez niezle wyczucie jak na ten wiek ma.

    A nie możesz zdradzić kto to jest???? :D:D:D

  12. Powrót do góry    #57
    Stały bywalec
    Dołączył
    31-12-2002
    Postów
    890
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Ten srodkowy to jeszcze junior (bialy ), nie martwcie sie, dobry jest Bardzo skoczny, potrafi niezlego "gwozdzia" wbic. W bloku tez niezle wyczucie jak na ten wiek ma.
    supergirl7 co z tego, że potrafi wbić gwoździ jak w meczu i tak tego nie zrobi. Może wbijać gwoździe na treningu, a na meczu się spali i dupa blada.

  13. Powrót do góry    #58
    Zaawansowany
    Dołączył
    20-05-2002
    Postów
    2,280
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Figo, bez kitu, ty to jesteśmój mistrz. Jak młodzian gra w Bełchatowie, to chwalisz go pod niebiosa. Jak AZS bierze młodego środkowego to "spali się i dupa blada". Skąd wiesz, czy się spali?! Z doświadczenia? To racz zauważyć, że akurat w tym zespole juniorzy zwykle szybka stają się pełnowartościowymi graczami (vide Gołaś, Bąkiewicz, Winiarski... to tylko ostatnie czasy.

  14. Powrót do góry    #59
    Stały bywalec
    Dołączył
    31-12-2002
    Postów
    890
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Figo, bez kitu, ty to jesteśmój mistrz. Jak młodzian gra w Bełchatowie, to chwalisz go pod niebiosa. Jak AZS bierze młodego środkowego to "spali się i dupa blada". Skąd wiesz, czy się spali?! Z doświadczenia? To racz zauważyć, że akurat w tym zespole juniorzy zwykle szybka stają się pełnowartościowymi graczami (vide Gołaś, Bąkiewicz, Winiarski... to tylko ostatnie czasy.
    Nie chodziło mi o to, że ten junior jest słaby czy brakuje mu doświadczenia. Chodziło mi o to, że supergirl7 napisała, że jest dobry bo umie niezłego gwoździą wbić. Według mnie wyznacznikiem umiejętności nie są wbijane gwoździe, lecz ogólne umiejętności siatkarskie.


  15. Powrót do góry    #60
    Użytkownik
    Dołączył
    20-05-2004
    Postów
    143
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Tu Szatan666 poprę Cię w zupełności. Bez znajomości zawodnika, każda próba oceny to futurologia. Obyście mieli z niego pociechę i rzeczywiście potrafił wbijać gwoździe. Jak jeszcze nie umie, to u was się nauczy. Z pożytkiem dla ligi, dla wszystkich.

  16. Powrót do góry    #61
    Stały bywalec
    Dołączył
    16-06-2003
    Postów
    544
    Kliknij i podziękuj
    2
    Podziękowania: 10 w 4 postach
    Junior, czy nie junior , mnie interesuje gra zawodnika, ale najpierw chciałbym poznać nazwisko:P
    Figo nie zachowuj się jak lokalny szowinista , młodzi potrafią grać , musisz to wiedzieć jeżeli chodziłeś! na mecze swojego klubu. A w drugi metr miło jest zaatakować:P

  17. Powrót do góry    #62
    Stały bywalec
    Dołączył
    31-12-2002
    Postów
    890
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Figo nie zachowuj się jak lokalny szowinista , młodzi potrafią grać , musisz to wiedzieć jeżeli chodziłeś! na mecze swojego klubu. A w drugi metr miło jest zaatakować
    Fifok ja jestem lokalnym szowinistom ?? Powiedz mi skąd takie wnioski ?? Nie powiedziałem że ten junior jest słaby tylko supergirl7 napisała, że jest dobry bo umie wbić gwoździa, a to nie jest żadnym wyznacznikiem tego czy jest dobry czy nie.

  18. Powrót do góry    #63
    Stały bywalec
    Dołączył
    02-06-2003
    Postów
    535
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Nooo Figo, ja juz sobie wyobrazam te gwozdzie wbijane w belchatowski parkiet :D:D
    Chlopie wyluzuj, bo zawiść cie zeżre.
    I nie wywyzszaj sie za bardzo, bo polowa ludzi udzielajacych sie na tym forum ( ludzi z AZS-u oczywiscie ) przezyla juz duuuuuzo wiecej niz Ty, a tak bezsensowna napinka z Twojej strony swiadczy tylko o kibicach klubu ktory reprezetujesz.

  19. Powrót do góry    #64
    Użytkownik
    Dołączył
    20-05-2004
    Postów
    143
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Chlopie wyluzuj, bo zawiść cie zeżre.
    Szukałem długo i zawiści w wypowiedzi Figo nie znalazłem, na pewno nie było jej wiecej niż w wypowiedziach innych najeżdżających na Figo.
    I nie wywyzszaj sie za bardzo, bo polowa ludzi udzielajacych sie na tym forum ( ludzi z AZS-u oczywiscie ) przezyla juz duuuuuzo wiecej niz Ty, a tak bezsensowna napinka z Twojej strony swiadczy tylko o kibicach klubu ktory reprezetujesz.
    I to jest typowe dla tej części kibiców AZS, którą ty reprezentujesz:
    - po pierwsze, to wy się wywyższacie, sam próbujesz odebrać prawo do wypowiedzi Figo
    - po drugie, jakim prawem pozwalasz sobie na uogólnienia: z wypowiedzi kogoś na forum wnioskujesz o reszcie kibiców danego klubu. Przez takie uogólnienia kibice AZS stali pod salą w Jastrzębiu. Miło Ci wtedy było?
    A poza tym 'chłopie, wyluzuj się'! ;)

  20. Powrót do góry    #65
    Użytkownik
    Dołączył
    21-03-2004
    Postów
    119
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Dlaczego wy robicie taką enigmę z tego "młodego środkowego"? Przecież zarząd sam przyznał (zdaje się, że na łamach Gazety Wyborczej), że prowadzą zaawansowane rozmowy z juniorem Patrykiem Czarnowskim. Ale to wiadomo już od dłuższego czasu. A tutaj nagle zmowa milczenia, jakby to był wielki sekret. Zresztą, znacie jeszcze jakiegoś "wolnego" dobrego juniora wśród środkowych? O ile wiem pozostali kadrowicze są już w innych klubach...

  21. Powrót do góry    #66
    Stały bywalec
    Dołączył
    31-07-2003
    Postów
    1,169
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    no tak tylko, że Czarnowski ma być podobno wciągnięt do kadry AZS Olsztyn, bynajmniej tak na łamach prasy wypowiadał się Ryś

  22. Powrót do góry    #67
    Stały bywalec
    Dołączył
    19-03-2003
    Postów
    1,266
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    hehe nie normalnie przesada : SUPERGIRL chciala tylko powiedziec,ze szykuje sie perspektywiczny nabytek,a tu z tego taaaka afera!
    Figo-Golas jak do nas przyszedl,byl dopiero po maturze i napewno nie gral,tak jak to robi teraz;oczywiscie ze jezeli to junior,to potrzebne bedzie duzo pracy,ale z reguly trenerzy czestochowscy maja "dobrego nosa" do wyszukiwania juniorow- zobacz ,w jakim wieku zostali posciagani do Czestochowy Murek,Gruszka itd-ten temat byl juz tysiaac razy przerabiany; po drugie,to bedzie czestochowski problem,czy beda "gwozdzie "czy nie,martw sie o Wasze przyjecie!
    aa tak poza tym- tez mnie bardzo ciekawi,kto to taki :)
    pozdrawiam

  23. Powrót do góry    #68
    Początkujący
    Dołączył
    12-06-2004
    Postów
    34
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Jedynym znanym mi "wolnym" juniorem-kadrowiczem jest obok Czarnowskiego, Bartosz Gawryszewski. Ale on raczej zostanie w Warszawie i będzie grał w Politechnice (podobno). Innych pomysłów nie mam...

  24. Powrót do góry    #69
    Zaawansowany Awatar Magik
    Dołączył
    19-05-2002
    Postów
    1,540
    Kliknij i podziękuj
    66
    Podziękowania: 128 w 71 postach
    No widze ,że w końcu ten wątek sie rozkrecił a taki był już zastuj w temacie:D:D

    Co do środkowego to zdaje się ,że sprawa miała sie wyjaśnić do 10 czerwca a tu już 12 i nic na temat.


    pozdrawiam
    "Dziwna sprawa z tą wódką,
    jest to piekielnie ostry napitek,tajemniczy wywar z ziółek,
    ktory ma jakiś osobliwy związek z gwiazdami."

    Herman Broch

  25. Powrót do góry    #70
    Początkujący
    Dołączył
    09-06-2004
    Postów
    8
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Nie napisalam ze jest dobry, bo umie gwozdzie wbijac. To bylo ogolne stwierdzenie. Nie jest to Czarnowski, gdyz on jak wiadomo podpisal kontrakt w swoim macierzystym klubie, PZU AZS Olsztyn (a szkoda,bo moglibysmy miec z niego wielki pozytek-a w PZU jak na razie bedzie 2 rezerwowym chyba).

  26. Powrót do góry    #71
    Stały bywalec
    Dołączył
    31-12-2002
    Postów
    890
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Nooo Figo, ja juz sobie wyobrazam te gwozdzie wbijane w belchatowski parkiet
    Chlopie wyluzuj, bo zawiść cie zeżre.
    I nie wywyzszaj sie za bardzo, bo polowa ludzi udzielajacych sie na tym forum ( ludzi z AZS-u oczywiscie ) przezyla juz duuuuuzo wiecej niz Ty, a tak bezsensowna napinka z Twojej strony swiadczy tylko o kibicach klubu ktory reprezetujesz.
    DigitAZS kogo zżera zazdrość ?? Powiedz mi którą wypowiedzią się wywyższyłem bo ja takiej nie widze. O napinaniu się nie będę mówił tylko przypomne ci pewne fakty. Kto wyzywał się z kibicami Mostostalu na forum ?? Kibice AZS. Kto bluzgał na Jastrzebie, Olsztyn, Bełchatów i pozostałe kluby, które były lepsze od AZS bądź, których nie lubili wasi kibice. Dziwne jest to, że w kłótniach na forum przeważnie uczestniczą kibice AZS.

    Pozdrawiam

  27. Powrót do góry    #72
    Stały bywalec
    Dołączył
    02-06-2003
    Postów
    535
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Eeeeej no, przesadzacie :) Spojrzcie na godzine napisania tego kontrowersyjnego postu, to chyba bedziecie wiedziec o czym mowie ;) Wczoraj piatek, wiec czlowiek musial odreagowac trudy zwiazane z sesja, pozatym Polska wygrala wogole zdazylo sie milion innych rownie sympatycznych rzeczy :) Wobec tego, przepraszam wszystkich, ktorzy poczuli sie urazeni trescia owego postu :)
    A o Kibicach AZS-u juz zostalo powiedziane wszystko, wiec dajmy sobie spokoj.

    Pozdrawiam.

  28. Powrót do góry    #73
    Początkujący
    Dołączył
    12-06-2004
    Postów
    34
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Supergirl7, no powiedz czy to chodzi o Gawryszewskiego?!!!! Innego środkowego juniora z reprezentacji już chyba nie ma w Polsce, prawda???

  29. Powrót do góry    #74
    Początkujący
    Dołączył
    12-06-2004
    Postów
    34
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    Gawryszewki to ten z 3. na koszulce:)rocznik 1985; 200 cm; 83 kg; MOS Wola Warszawa/SMS Spała

    i jak wam się podoba? To on ma być naszym nowym środkowym? Powiedzcie, jak wiecie,to w końcu żaden sekret!

  30. Powrót do góry    #75
    Użytkownik
    Dołączył
    23-05-2002
    Postów
    456
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Za www.nksnysa.pl

    Nowym libero w Czestochowie bedzie - nysanin Piotr Gacek - podpisal on 2 letni kontrakr z AZS-em Częstochowa.

  31. Powrót do góry    #76
    Zaawansowany Awatar Tomek
    Dołączył
    05-08-2002
    Postów
    1,668
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Gacek ... mam mieszane odczucia. Jest to zawodnik nieźle broniący o raczej słabym przyjęciu. Panasa pewnie wypożyczą. Trzeba w końcu uzupełnić lukę na środku, rozważać będziemy później. Pozdr.
    FORZA AZS!
    GG: 1397680
    Jestem :Ukryta zawartość

  32. Powrót do góry    #77
    Użytkownik
    Dołączył
    21-03-2004
    Postów
    119
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    ej no, Bartka zostawcie w spokoju, dobra? On (raczej-mam nadzieję) będzie grał w Politechnice...

  33. Powrót do góry    #78
    Stały bywalec
    Dołączył
    02-06-2003
    Postów
    535
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    No coz, chyba musze Cie zmartwic :) Jest bardzo duza szansa, ze to wlasnie Bartek Gawryszewski bedzie naszym trzecim srodkowym i bardzo sie z tego faktu ciesze :D
    A co do Gacka, to nie wiem po co nam trzeci wlasciwie libero. Marcin znowu bedzie sezon w plecy, Radzia tak jak juz ktos wspomnial bedzie pewnie wypozyczony.
    Wedlug mnie zakup bezsensowny strasznie.

    Pozdrawiam.

  34. Powrót do góry    #79
    Użytkownik
    Dołączył
    21-03-2004
    Postów
    119
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    hihihi to była taka mała podpucha:) Kibicuję poprostu zarówno AZS Politechnice, jak i AZS Cz-wie, także cieszę się, że Bartek będzie tu lub tam, bo to bardzo fajny chłopak i ma talent...

  35. Powrót do góry    #80
    Stały bywalec
    Dołączył
    02-06-2003
    Postów
    535
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Strasznie naiwny musze byc, skoro dalem sie wciagnac w tak marna prowokacje :P:P Heh, takie zycie.

    Pozdrawiam.

    POLSKA BIAAAAAŁO - ZIELONI :D:D

  36. Powrót do góry    #81
    Początkujący
    Dołączył
    09-06-2004
    Postów
    8
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Wcale nie jest takie pewne ze Gawryszewski w Politechnice bedzie gral. Z tego co mi wiadomo to tam jescze prawie nikt nie ma kontraktu podpisanego, bo nadal trwaja poszukiwania sponsora.

  37. Powrót do góry    #82
    Stały bywalec
    Dołączył
    14-05-2003
    Postów
    510
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    i jak wam się podoba? To on ma być naszym nowym środkowym? Powiedzcie, jak wiecie,to w końcu żaden sekret!
    On nie ma sie podobać, ale ma dobrze grać.
    Wkońcu zawodnicy są po to żeby grać, a nie żeby podobać sie fankom przychodzącym na mecze!

  38. Powrót do góry    #83
    Użytkownik
    Dołączył
    05-04-2003
    Postów
    303
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Po co nam trzeci libero?? To jest bez sensu kupywać trzeciego libero jak ma się dwóch dobrych zawodników na tej pozycji. Kryś jest młody i rozwojowy, owszem ma słabe przyjęcie, ale przecież Igła jak do nas przyszedł tez mnie błyszczał w tym elemęcie. Jest jeszce Radzia, który spisywał się coraz lepiej na tej pozycji i jak już wcześniej napisałem może przeżyć drugą młodść. Więc po co?? Co do Gwaryszewskiego to nie bardzo wiem jak ten zawodnik prezentuje się na parkiecie.

  39. Powrót do góry    #84
    Użytkownik
    Dołączył
    23-05-2002
    Postów
    456
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Za Piotrka nic nie zaplaciliscie, bo jak sie okazalo mial kontrakt na 1 sezon a co do samej jego gry, to przyjecie mial srednie , ale mysle, ze to bedzie jego najlepszy sezon. Bo tak pracowitego goscia juz dawno nie widzialem, a obrona to czasami pilki spod parkietu wyciagal - bardzo dobry ten element, bedziecie miec z niego pozytek.

    A Nysa zacznie w 3 lidze:/

  40. Powrót do góry    #85
    Stały bywalec
    Dołączył
    14-05-2003
    Postów
    510
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Jeżeli mamy nowego libero, to działacze powinni pomyśleć o przyszłości Marcina Krysia i wypożyczyć go do któregoś z klubów Serii A lub Serii B.
    Radzia może być alternatywą, w razie kontuzji któregoś z trójki przyjmujących: Winiarski, Gierczyński, Kocik. Więc z jego usług działazce nie powinni raczej rezygnować.

    FORZA AZS!

  41. Powrót do góry    #86
    Zaawansowany Awatar galaxian
    Dołączył
    30-11-2001
    Postów
    1,779
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Szakal zapomniales o Żuku...
    Nysanie powiedzcie jak wam sie sprawdzil Gacek... bo ja jego gry nie pamietam, i chce wiedziec czy to dobry zakup :)

  42. Powrót do góry    #87
    Stały bywalec
    Dołączył
    22-11-2003
    Postów
    1,176
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Po co nam trzeci libero?? To jest bez sensu kupywać trzeciego libero jak ma się dwóch dobrych zawodników na tej pozycji. Kryś jest młody i rozwojowy, owszem ma słabe przyjęcie, ale przecież Igła jak do nas przyszedł tez mnie błyszczał w tym elemęcie. Jest jeszce Radzia, który spisywał się coraz lepiej na tej pozycji i jak już wcześniej napisałem może przeżyć drugą młodść. Więc po co?? Co do Gwaryszewskiego to nie bardzo wiem jak ten zawodnik prezentuje się na parkiecie.
    Alez zolwiku...,,Kupowac,,

  43. Powrót do góry    #88
    Zaawansowany
    Dołączył
    12-08-2002
    Postów
    2,552
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    a co z rozegraniem w AZS ???
    oczko i woicki zostają ??

  44. Powrót do góry    #89
    Początkujący
    Dołączył
    22-08-2003
    Postów
    25
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Z tego co słyszałem to oboje maja pozostac w nadchodzącym sezonie w Czestochowie.

  45. Powrót do góry    #90
    Stały bywalec
    Dołączył
    02-06-2003
    Postów
    535
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Tak, obaj zostaja w Czestochowie. Kuba podpisal dwuletni kontrakt.

    Pozdrawiam

Strona 2 z 17 PierwszyPierwszy 123412 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •