Pokaż wyniki od 1 do 24 z 24

Wątek: jeden klub mniej na zuzlowej mapie polski:(((

  1. Powrót do góry    #1
    Użytkownik
    Dołączył
    02-09-2001
    Postów
    353
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    jeden klub mniej na zuzlowej mapie polski:(((

    Łódzkie Towarzystwo Żużlowe zostanie w najbliższym czasie zlikwidowane. Decyzję o rozpoczęciu procesu likwidacji klubu podjęto w czwartek wieczorem na walnym zebraniu członków ŁTŻ.

    - Cały czas rośnie zadłużenie, którego klub nie jest w stanie spłacać. W sumie dług ŁTŻ wynosi już ponad milion złotych - powiedział członek zarządu klubu Tomasz Brzeziński.

    O likwidacji ŁTŻ działacze mówili już od dawna. Przed ubiegłym sezonem część zawodników nawet strajkowała, domagając się wypłaty zaległych pieniędzy. Zdaniem Brzezińskiego, zła sytuacja finansowa spowodowała, że drużyna spadła do 2. ligi.

    Ze zdaniem działaczy zgadza się były kapitan drużyny Jarosław Łukaszewski. - Na pewno sytuacja finansowa miała wpływ na naszą postawę, ale nie mogło być inaczej, skoro tylko mnie klub jest winien ok. 200 tys. zł. Prawda jest taka, że w tej chwili jestem bankrutem, bo zgodnie z radą jednego z działaczy ŁTŻ, przed sezonem wziąłem kredyt na remont sprzętu, a teraz nie mam z czego spłacać rat - powiedział Łukaszewski.

    Łukaszewski, który o likwidacji klubu dowiedział się od dziennikarza, był bardzo zaskoczony. - W zasadzie od końca sezonu nie miałem kontaktu z działaczami, zresztą bardzo trudno się do nich dodzwonić. Teraz, gdy słyszę o likwidacji, to zdaję sobie sprawę, że pieniądze, które klub jest mi winien, są już nie do odzyskania - dodał.

    W podobnej sytuacji jak Łukaszewski są także inni zawodnicy. - Wiem, że Marek Hućko też wziął kredyt na sprzęt i klub oczywiście jest mu winien duże pieniądze. Nie wiem, co zrobią koledzy, ale mnie ŁTŻ chyba wyleczył już z uprawiania sportu - powiedział Łukaszewski.

    ŁTŻ praktycznie nie ma żadnego majątku. Zarówno stadion, jak i pomieszczenia klubowe były wynajmowane; klub w zasadzie nie ma również zawodników. - W tej chwili wygasły kontrakty większości żużlowców i zostali oni, bez sum odstępnego,

    wystawieni na listę transferową - dodał Brzeziński. Ważne kontrakty z ŁTŻ mają tylko dwaj młodzi żużlowcy: Tomasz Zywertowski i Tomasz Nowicki.

    Prawdopodobnie w miejsce ŁTŻ powstanie nowy klub. - Będziemy robili wszystko, by żużel w Łodzi nie zginął. Wiem, że osoby mocno zaangażowane w ratowanie łódzkiego żużla, rozmawiają z potencjalnymi sponsorami - powiedział Brzeziński. (PAP)


  2. Powrót do góry    #2
    Zaawansowany
    Dołączył
    07-10-2001
    Postów
    2,464
    Kliknij i podziękuj
    1
    Podziękowania: 20 w 15 postach
    szkoda łodzian a w szczególnosci zawodników ale jesli w zamain ma powstać nowy klub to moze lepiej dla łódzkiego speedwaya ponieważ klub zacznie prace od nowa nowi sponsorzy oraz nowe nadzieje ja zycze łodzianom wszystkiego najklepszego w 2002 roku i mam nadzieję ze łódzki klub nie zniknie z mapy polski
    Oficjalny Portal Kibiców K.S Falubaz Zielona Góra

  3. Powrót do góry    #3
    Stały bywalec
    Dołączył
    10-11-2001
    Postów
    583
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    Kluby

    Rzeszów też ledwo zipie i Gorzów jednym słowem TRAGEDIA!!!!!

  4. Powrót do góry    #4
    Użytkownik
    Dołączył
    24-12-2001
    Postów
    378
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    niestety takie jest nasze panstwo :( w innych krajach zuzel sie rozwija a w polsce...

  5. Powrót do góry    #5
    Stały bywalec
    Dołączył
    26-12-2001
    Postów
    544
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Dla mnie totalna bzdura i chamstwem jest postepowanie co niektorych pseudodzialaczy w naszym pieknym kraju! Najlepiej jest zlikwidowac klub i miec wszystko (za przeproszeniem) w dupie! Wielcy lodzcy dzialacze zaloza sobie nowy klub, ktory zapewne po raz kolejny doprowadza do bankroctwa. Nie zapominajmy, ze w Lodzi juz raz taka sytuacje mielismy. Pamietacie Ś.P J.A.G? Tymczasem Lodz niestety nie jest jedynym miastem, w ktorym dochodzi do takich przekretow: Rybnik, Zielonka, Swietochlowice, Warszawa, Krosno, Lublin! Boze ile sie tego nazbieralo, a przeciez to nie wszystkie.

  6. Powrót do góry    #6
    Początkujący
    Dołączył
    25-12-2001
    Postów
    34
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    tak przekreca w Gdansku (nie)szanowny pan Majewski :(

  7. Powrót do góry    #7
    Ekspert Awatar lynx
    Dołączył
    31-10-2001
    Postów
    3,883
    Kliknij i podziękuj
    2
    Podziękowania: 10 w 7 postach

    Tomas

    Zgadzam się z tobą, robienie takich przekrętów nie przystoji poważnym klubą. Rozumiem iż nie ma pięniędzy, ale skoro ich niema to należy ogłosić upadłość klubu i skończyć muppet show(bez obrazy muppet:))!!! Zabawy typu zmiana nazwy itp. są Żenujące!!!!!

  8. Powrót do góry    #8
    Stały bywalec
    Dołączył
    14-10-2001
    Postów
    1,154
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    podziekujmy za to GKSZ!!!!!!!!!!!!!!!

  9. Powrót do góry    #9
    Stały bywalec
    Dołączył
    26-12-2001
    Postów
    544
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    lynx , balu

    lynx, zabawy tego typu bedziemy mnieli do czasu, az kluby nie przeksztalca sie w SSA, czyli jeszcze bardzo dlugo. Gdyby wyszedl przepis o SSA to wiekszosc prezesow obecnych klubow(czyli towarzystw sportowych) nie mialoby czego szukac w zuzlu. Niestety, obecnie JEDYNYM negatywnym skutkiem, w zmianie literki w nazwie klubu, jest przymus rozpoczynania rozgrywek od najnizszej klasy(co oczywiscie nie ma znaczenia dla II-ligowcow).

    balu, co GKSZ ma wspolnego z przypadkiem ŁKŻ-tu? Moim zdaniem kompletnie nic. Po pierwsze to nie oni doprowadzili do jego upadku, a po drugie to nie oni wydaja przepisy o funkcjonowaniu i przywilejach towarzystw zuzlowych. Tak jest we wszystkich dziedzinach sportu, gdzie nie ma zawodowej ligi. Tymczasem, do powolania ligi zawodowej potrzebna jest chec prezesow wszystkich klubow. Im jednak do tego nie jest spieszno(powody-patrz wyzej).

  10. Powrót do góry    #10
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2001
    Postów
    118
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    Ach ta kasa....

    Widać że w ówczesnym swiecie zuzla bez kasy nie ma klubó najpierw Pergo potem RZeszów a teraz Łódz tragedia w naszymkraju zaczyna sie dziac

  11. Powrót do góry    #11
    Ekspert Awatar lynx
    Dołączył
    31-10-2001
    Postów
    3,883
    Kliknij i podziękuj
    2
    Podziękowania: 10 w 7 postach

    Tomas

    Zgadzam się ztobą Sportowe Spółki akcyjne są konieczne żeby zlikwidować patologie w Polskim żużlu. Pisałem o tym już kilka razy na forum i zdania oczywiście nie zmieniłem!. Jednak co do GKSŻ to sądzę iż jednak ona także dorzuca kamyczek do tego co się dzieje z klubami. Napiszę po raz kilejny iż według mnie jest to mafijna organizacja działająca na rzecz 2-3 najbogatszych klubów z ekstraligi! kto podzielił lige na 3 części i w kogo interesie to leżało? Napewno nie w interesie Łodzi. Krakowa ...., Dleczego nie wprowadzi się zakazu startów obcokrajowcą w II lidze?Takich pytań można zadać dziesiątki, a odpowiedż zawsze będzie jedna - Zmiany nie leżą w interesie najbogatszych klubów!

  12. Powrót do góry    #12
    Użytkownik
    Dołączył
    07-12-2001
    Postów
    287
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    poraz kolejny zgadzam sie z Lynxem i poraz kolejny on ma racje gksz nie patrzy na to co sie dzieje w polskim zuzlu tylko na wlasna kieszen

  13. Powrót do góry    #13
    Użytkownik
    Dołączył
    07-12-2001
    Postów
    287
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    chce wam podac przykald dzialania gksz np. co zrobili z bydgoszcza wprowadzajac zakaz reklamowania piwa w nazwach klubów to sa ogromne pieniadze to spowodowalo takie dlugi bydgoszczan

  14. Powrót do góry    #14
    Ekspert Awatar lynx
    Dołączył
    31-10-2001
    Postów
    3,883
    Kliknij i podziękuj
    2
    Podziękowania: 10 w 7 postach
    Z tym piwem to rzeczywiście katastrofa, nie tylko dla Poloni, najgorzej ma Falubaz. Ale to akurat nie sprawka GKSŻ. Dziwne że Rusko z Czarneckim nie wpadli na to, mogli by wtedy pogrążyć kilka drużyn już kilka lat temu!

  15. Powrót do góry    #15
    Stały bywalec
    Dołączył
    26-12-2001
    Postów
    544
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    lynx

    GKSZ to organizacja skladajaca sie z przedstawicieli wszystkich klubow, a nie tylko tych najbogatszych. Uchwaly podejmowane sa przez glosowanie, a kazdy klub ma jeden glos. Czy czytales wypowiedz Aleksandra na temat III ligi? Popiera on ja w pelni. Stwierdzil, ze starty Kolejarza w tej klasie rozgrywek, pozwolily im uporzadkowac sprawy finansowe. Poza tym juz teraz 12 meczow dla niektorych klubow to zbyt wiele, a co dopiero 18 czy 20? Dzialacze, zamiast wyklucac sie o ksztalt ligi, powinni zajac sie poszukiwaniem sponsorow. Prezesi klubow powinni brac przyklad z Karwana i w/w Aleksandra. Najlepiej jest narzekac i marudzic, samemu nic nie robiac.

    Druga sprawa to zakaz reklamy browarow na stadionach. Jest to jedna z najglupszych ustaw wydanych przez sk......nów z AWS. Je..ny Czarnecki moze byc z siebie dumny. Ciekawi mnie tylko, czy podobna glupota przeszlaby, gdyby sponsorem pie.......go WTSu byl np. Piast?!

  16. Powrót do góry    #16
    Ekspert Awatar lynx
    Dołączył
    31-10-2001
    Postów
    3,883
    Kliknij i podziękuj
    2
    Podziękowania: 10 w 7 postach
    Hm. Sam piszesz że zastanawiasz się czy uchwała z piwem by przeszła gdyby zależało na niej WTS. Czyli jest w mojej wypowiedzi jakś racja! Co do głosów w GKSZ to doskonele wiem jak jest, tylko dziwi mnie że wszystkie uchwały są na rękę klubą z Wrocławia i Piły!!!!! A Aleksander mówi to co jest na ręke wrocławianą, którzy w znacznej moerze pomagają Rawiczowi. Szkoda tylko że Aleksander nie pamięta kto odbudowywał żużel w Rawiczu. Gdyby nie mówił tego co mówi to np Zieje by widział jak świnia niebo. WTS nie jest organizacją harytatywną nzyli coś za coś, w przypadku rawidz zawodnicy i spizęt za głos w GKSZ. Taka jest niestety smutna prawda! I chciałbym bardzo aby to były jedynie mije wymysły.

  17. Powrót do góry    #17
    Stały bywalec
    Dołączył
    26-12-2001
    Postów
    544
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    lynx, nie bede bronil GKSZ bo to nie moja brocha. W kazdym razie, ja jestem za podzialem na 3 ligi.
    WTS-u nie lubie, ale podziwiam ich za operatywnosc w znajdywaniu sponsorow. Z drugiej strony cieszyl bym sie, gyby ten klub upadl! Wedlug mnie, przynosi on wiecej szkody niz pozytku w polskim zuzlu. Po pierwsze: nie szkoli. Po drugie: podbija stawki na zuzlowym rynku finansowym(co ma zwiazek z brakiem wlasnych wychowankow).
    Pozdrawiam.

  18. Powrót do góry    #18
    Ekspert Awatar lynx
    Dołączył
    31-10-2001
    Postów
    3,883
    Kliknij i podziękuj
    2
    Podziękowania: 10 w 7 postach

    Cieszę sie że mam z kim podyskutować!!!!

    WTS znajdywał sponsorów nie przez operatywność i zaradność tylko przez koneksje Czarneckiego. Ten pajac ma układy wszedzie i załatwial spocsorów, Jak tako pajac mógł rządzić polskim żużlem!!!! Nie chodzi mi o jego przynalezność partyjną, bo według mnie może być nawet prezesem parti gejów.

  19. Powrót do góry    #19
    Użytkownik
    Dołączył
    04-12-2001
    Postów
    88
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Swiete slowa lynx, kolos100 i inni. Moze nie wiecie ale rowniez zabroniono sponsorowac druzyny przez firmy produkujace papierosy,nie tylko piwo. Zadan firma produkujaca papierosy nie sponsorowala zuzla, ale kto wie wie moze w przyszlosci. Przeciez kiedys byl taki turniej Camel Cup. Dawne dobre czasy. A przeciez jak zobacze reklame w tv piwa lub papierosow to nie znaczy ze zaraz bede pil i palil. Moze to tylko zdanie niektorych ale LUDZIE KTORZY WPROWADZILI TE FELERNE POPIE.... PRZEPISY SA PO PROSTU NIEDOJRZALYMI DEBILAMI I CHODZA W PIELUCHACH.
    Tacy ludzie powinni byc zamknieci w zakladach psychiatrycznych. Te przepisy przyczynily sie do upadku sportu w Polsce bo nie tylko żużla , bo napewno nie upadly firmy, wrecz przeciwnie bylo to im na reke, bo palic i pic i tak beda ludzie, a zachamowane zostalo tylko przesciganie
    sie o dominacje w tych firmach. KONIEC I KROPKA. I nikt mi tu nie powie ze te przepisy sa gut. Moze jeszcze zrobia cos z pornogafia i bedzie tylko piwo bez alkoholowe i ŁÓDKA BOLS(nie mylić z wódką bols).

  20. Powrót do góry    #20
    Stały bywalec
    Dołączył
    26-12-2001
    Postów
    544
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    lynx, takie koneksje tez sie licza. W kapitalizmie nie ma ze boli, kazda droga prowadzaca do celu jest dobra! Czas WTSu chyba minie. Przy korycie jest lewactwo(czyzby na tron powrocila Polonia P.?). Zapomnialem o jednej bardzo waznej sprawie. Glowni sponsorzy wroclawian, to firmy z udzialem skarbu panstwa(np.KGHM). Teraz zarzadzac nimi beda czerwoni, wiec WTS straci sporo kasy. Z Wroclawia odchodza kolejni zawodnicy, tymczasem o zakupach nie slychac!

  21. Powrót do góry    #21
    Ekspert Awatar muuu
    Dołączył
    13-11-2001
    Postów
    10,829
    Kliknij i podziękuj
    1,106
    Podziękowania: 799 w 361 postach
    eg. mnie (nie wiem czy ktos podobnie uwaza, bo nie czytalem postow :)) ale od WTS chca wyludzic kase. Widza ze klub je troche ma ... . Tak jak w zyciu :(
    "Na ręce patrzy mi nie tylko Patrycja, ale tysiące kibiców." Michał Świącik na Sportowefakty.pl, 25.01.2017
    Art. 44. Prawa Prasowego;
    1. Kto utrudnia lub tłumi krytykę prasową podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.
    2. Tej samej karze podlega, kto nadużywając swego stanowiska lub funkcji działa na szkodę innej osoby z powodu krytyki prasowej, opublikowanej w społecznie uzasadnionym interesie.

  22. Powrót do góry    #22
    Ekspert Awatar lynx
    Dołączył
    31-10-2001
    Postów
    3,883
    Kliknij i podziękuj
    2
    Podziękowania: 10 w 7 postach
    Koneksje sie liczą?
    Płóki będzie popierać je społeczeństwo to sie liczą, jrdnsk ja gardze takim obrotem sprawy. Uważam że żeby do czegość dijść należy osiągnąć to własną sprawą, a nie siłami innych. Dla mnie kluby takie jak WTS i Polonia Piła są nic nie warte. Doceniam za to kluby biedne ale z charakterem które potrafią udowodnić że pieniądze to nie wszystko!

  23. Powrót do góry    #23
    Stały bywalec
    Dołączył
    26-12-2001
    Postów
    544
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    lynx

    Tez jestem przeciwny takim przekretom. Do Poloni i WTSu dodalbym jeszcze Wlokniarza. Zalatwili Holcie obywatelstwo(ciekawe ile dali w lape) i teraz sie panosza. Widac CKM, podobnie jak Pilanie tez ma swoich ludzi blisko lewakow z SLD.

  24. Powrót do góry    #24
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2001
    Postów
    118
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Racja GKSŻ ma w d**** kluby chca tylko kasy kasy i jeszcze raz kasy

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •