Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11

Wątek: Grzegorz Klopot kontuzjowany !

  1. Powrót do góry    #1
    Ekspert Awatar Adas
    Dołączył
    09-08-2002
    Postów
    5,911
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    Grzegorz Klopot kontuzjowany !

    Popularny "Dżordż" nabawił się kontuzji lewej ręki. Do nieprzyjemnego wypadku doszło podczas egzaminu sprawnościowego na wrocławskiej AWF. Kontuzja okazała się dość poważna i prawdopodobnie wyeliminuje ambitnego Kłopota ze startów na najbliższe trzy tygodnie. Życzymy Grzegorzowi jak najszybszego powrotu do zdrowia!
    Zrodlo - www.sport.zgora.pl

    Wielka szkoda, ze w taki sposob kontuzji nabawil sie Grzesiek. Teraz juz na pewno Swist bedzie na stale w naszym skladzie, takze zacznie sie znow maraton zer i jedynek w wykonaniu P. Swista.

    Grzesiek wracaj szybko do zdrowia !!!


  2. Powrót do góry    #2
    Użytkownik
    Dołączył
    09-09-2002
    Postów
    327
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    a dobrze mówią że szkoła to nic dobrego :P, tak na poważnie życze Grzegorzowi szybkiego powrotu do zdrowia ... i szkoły :)

  3. Powrót do góry    #3
    Stały bywalec Awatar JoCKeR
    Dołączył
    19-02-2003
    Postów
    656
    Kliknij i podziękuj
    9
    Podziękowano 1 raz w 1 poście
    W tym miejscu nasuwa sie pewne pytanie :
    Czy nie za szybko dzialacze pozbyli sie K.Stojanowskiego??
    Jestem przekonany ze FUNEK jezdzilby nie gorzej od Swista.

    Grzesiu wracaj do zdrowia:D

  4. Powrót do góry    #4
    Użytkownik
    Dołączył
    18-12-2002
    Postów
    353
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    *****iscie poprostu super :/ Jestem załamany i co teraz.Bedziemy zmuszeni w najblizszym meczu skorzystac z cudownego Piotra Swista i o ile dobrze licze Tony Svaba który juz dawno nie jeździł:/ Poprostu super.W coraz ciemniejszych barwach widze niedzielny mecz.FALUBAz nie poddawajcie sie chłpaki powlaczcie i wygrajacie dla nas kibiców !!!!!!!!!!! Pozdrawiam :(

  5. Powrót do góry    #5
    Stały bywalec
    Dołączył
    08-03-2003
    Postów
    1,425
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    *****iscie poprostu super :/ Jestem załamany i co teraz.Bedziemy zmuszeni w najblizszym meczu skorzystac z cudownego Piotra Swista i o ile dobrze licze Tony Svaba który juz dawno nie jeździł:/ Poprostu super.W coraz ciemniejszych barwach widze niedzielny mecz.FALUBAz nie poddawajcie sie chłpaki powlaczcie i wygrajacie dla nas kibiców !!!!!!!!!!! Pozdrawiam :(
    Nasi skorzystaja z cudownego Janniro:P:P:P.
    Chyba, że on ma zajęty ten termin, ale nie sądze.
    Szkoda Grzeska, ale taki jest sport. Zycze mu szybkiego powrotu do zdrowia.
    gg://4805877 Ukryta zawartość

    Zapraszam wszystkich do typowania PLS i serii A kobiet w siatkówce
    Ukryta zawartość

    Mistrz świata w Zielonej Górze!!!!!!!!

  6. Powrót do góry    #6
    Użytkownik
    Dołączył
    29-06-2003
    Postów
    67
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    heh - do składu wejdzie przynajmniej zawodnik , który podnosi (a przynajmniej ma taki zamiar) swoje umiejętności w sposób naturalny, zgodny z obowiązującymi prawami. Nie chce mówić cokolwiek więcej, ale cieszę się że to Piotrek Świst a nie Grzesiek Kłopot bedzie nas reprezentował w kolejnych meczach . Mimo że wychowankiem naszym nie jest .

  7. Powrót do góry    #7
    Początkujący
    Dołączył
    30-06-2003
    Postów
    18
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Kłopot to kłopot niech wraca bo musi pojezdzic i sie podszkolic bo narazie to troche cienki jest.

  8. Powrót do góry    #8
    Zaawansowany
    Dołączył
    25-03-2002
    Postów
    1,815
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    szkoda - żadna kontuzja na żużlu nie jest przyjemna .
    wiem że wątek o meczu został zamknięty ale nie mówcie w razie ewentualnej przegranej że to przez ta kontuzję!

  9. Powrót do góry    #9
    Zaawansowany
    Dołączył
    07-10-2001
    Postów
    2,464
    Kliknij i podziękuj
    1
    Podziękowania: 20 w 15 postach
    Z tą cała kontuzją to moim zdaniem jakas wajcha jest !! Gdałem z Grzeskiem podczas ostatniego festynu i nic nie narzekał na kontuzje. A kiedy rozmawaielismy z Andrzejem Huszcą to ten powiedział ze Grzesiu nie pojedzie w meczu z Czestochowa bo ma cos z reka. Oczywiscie ja nic tutaj nie seguruje , bo mozliwe ze Grzeniu nie chciał sie "chwalic " kontuzja. Mimo wszystko szkoda ze tak sie stało . Teraz na Czewa musi być taki skład -

    1.Hamill
    2.Janniro
    3.Okoniewski
    4.Słaboń
    5.Huszcza
    6.Kasprowiak
    7.Kurmański
    8.Świst
    Oficjalny Portal Kibiców K.S Falubaz Zielona Góra

  10. Powrót do góry    #10
    Stały bywalec
    Dołączył
    12-05-2002
    Postów
    1,137
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Gadałem z Kłopotem podczas Nocy Swietojanskiej i mówił faktycznie że coś z ma reką ale nie wygladało to powaznie. Mówił że jak Janniro ****ie mecz z Czewą to on bedzie jechał, także nie ma mowy o jakiś 3 tyglach przerwy, moze po prostu to jest przykrywka do tego żeby kibice zrozumieli że musi jechać janniro, bo jakby nie ta "kontuzja" to w przypadku zawalonego meczu przez Janniro kibice mieliby pretensje że nie pojechał Kłopot, a tak najwyżej da sie wytłumaczyć że po prostu Kłopot nie mogł jechac i nikt do nikogo nie beedzie miał pretensji :), moze sie myle ;) Przecież zawsze Kłopota mozna dać pod numerem 16 :) i wszycy będą hepi.
    Ukryta zawartość Danusiu, nie wierze...

  11. Powrót do góry    #11
    Stały bywalec
    Dołączył
    01-06-2003
    Postów
    1,085
    Kliknij i podziękuj
    5
    Podziękowania: 33 w 20 postach
    A ja tam sie takim zachowaniom nie dziwie. Zarząd powiedział Kłopotowi, że ma sie wykrecić kontuzją bo w meczu i tak nie pojedzie, a pewnie sam Grzesiek do jazdy sie nie pali bo jak powszechnie wiadomo sprzętu nie ma. Najdziwniejsze w tym wszystkim jest jednak to: czytam sobie jakiś wywiad ze smoleniem i on tam mówi, że nic nie wie o problemach sprzętowych Kłopota, a potem czytam wywiad z Kłopotem i ten z kolei mówi, że ma ogromne problemy ze sprzętem i najbardziej liczy na to, że to klub pomoże mu je rozwiązać. No cóż jeśli pan prezes dalej bedzie sie tak orientował w sprawach klubu to Grzesiek nieprędko dostanie nowy sprzęt, a szkoda bo on potencjał ma duży.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •