Pokaż wyniki od 1 do 17 z 17

Wątek: Wanda Kraków - przyszłość, czy jej brak???

  1. Powrót do góry    #1
    Użytkownik
    Dołączył
    25-05-2002
    Postów
    207
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    Wanda Kraków - przyszłość, czy jej brak???

    W obliczu wycofania się przed sezonem dwóch zgłoszonych drużyn, chciałbym zainicjowac temat o niestety nadchodzącym milowymi krokami końcu Wandy w Krakowie. Mieszkam w tym mieście od roku, a pochodzę z miasta gdzie tradycje żużlowe są o wiele bogatsze. Jestem rodowitym zielonogórzaninem i zdaję sobie sprawę, że tematy dotyczące innych klubów, a szczególnie tych z ekstaligi, przyciągają o wiele więcej komentatorów na forum. W Krakowie jednak chyba zagoszczę na dłużej, więc po części z tego powodu, a po części dlatego, że lubię żużel w każdym wydaniu, bliski jest mi los każdego z klubów. Życzyłbym sobie, aby Wanda była czymś więcej niż klubem typu TKKF. Czy jednak może być inaczej w klubie, jeżeli, jak mnie się wydaje, jedynym warunkiem startów jest posiadanie własnego motocykla. Być może się myle, ale ponoć już następny "dorosły debiutant" ma jeździć w drużynie Wandy (sam bym szczerze mówiąc też chętnie spróbował). Trochę mi wstyd za Kraków. Tak duże miasto i nie stać go na żużel na przyzwoitym poziomie. Rozumiem, że Kraków piłką stoi, a żużel jest wciąż bardziej nowohucki niż krakowski, ale czas pomyśleć chyba jak to zmienić. Być może to tylko nieudolność działaczy?? Może warto zbratać się w końcu z ludźmi z TŻ Kraków, jeżeli jeszcze istnieje ten twór. Jeśli mozna gdzieś indziej, to dlaczego nie w Krakowie?? Nasuwa mi się hasło: "Porozumienie ponad podziałami" :-).
    Czy w Krakowie nie ma ludzi kochających ten sport??
    Pozdrawiam.

    PS. Pomimo, że mój wpis jest i tak długi, to pozwolę sobie jeszcze wkleić do niego moją wypowiedź z innego wątku, która dodatkowo obrazuje stan klubu Wanda Kraków.
    Mam nadzieję, że nie zanudzam i ktos jednak przeczyta to w całości.