Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 45 z 173

Wątek: 11 styczeń - godz. 12. Oficjalna prezentacja drużyny Falubazu !!!!!!!

  1. Powrót do góry    #1
    Stały bywalec
    Dołączył
    05-06-2002
    Postów
    857
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowano 1 raz w 1 poście

    11 styczeń - godz. 12. Oficjalna prezentacja drużyny Falubazu !!!!!!!


    Przedchwilą na zielonogórskiej Kablówce nowy prezes Robert Smoleń potwierdził wcześniejsze doniesienia o tym, że w najbliższą sobotę, tj. 11 stycznia o godzinie 12:00 w zielonogórskim Urzędzie Marszałkowskim odbędzie się oficjalna prezentacja zielonogórskiej drużyny żużlowej na sezon 2003.

    Bardzo prawdopodobne jest, że w trakcie tego spotkania podpisana zostanie umowa z kolejnym zawodnikiem, który wzmocni nasz klub.

    Pozdro!!!!!!

    Wyznawca Falubazu


  2. Powrót do góry    #2
    Stały bywalec
    Dołączył
    12-05-2002
    Postów
    1,137
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    jestem ciekaw czy na to spotkanie przybedzie Hamill ;) poza tym spoko że bedzie spotkanko, tylko bandyci uwaga, po spotkanku proponuje jatke na czesc falubazu w dowolnym lokalu. Ciekawe z kim podpisza na oczach kibiców, to mi sie zaczyna podobac, kto by pomyslał że zarząd pomyśli o kibicach i zrobi to dla nich, dziekujemy! pozdrowienia dla bandytów, w sobote łojimy :)
    Ukryta zawartość Danusiu, nie wierze...

  3. Powrót do góry    #3
    Użytkownik
    Dołączył
    25-08-2002
    Postów
    323
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Tak tak to jest najszczersza prawda. Troszke jestem zawiedzony , ze ta oficjalna prezentacja jest taka oficjalna. Mialem cicha nadzieje ze odbedzie sie to w bardziej luznej atmosferze - przy piwku w Magmie chocby. No ale nie mozna narzekac.

    Pozdrawiam i zapraszam wszystkich.

    P.s. Aaaaaaa i tak mozna pozniej zrobic jaktke :)

  4. Powrót do góry    #4
    Użytkownik
    Dołączył
    05-10-2002
    Postów
    296
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    Loj to sie bedzie dzialo loj bedzie

    No to ja mysle, ze owa sala pekac bedzie w szwach. Oj bedzie sie dzialo normanie nie wiem juz sie doczekac nie mozna. Ciekawi mnie tylko ktoz to bedzie ten "nowy podpisujacy". Gdzies tam na watku Leszczynskim wyczytalem, z wypowiedzi naszego kolegi formulowicza z zielonej gory, ze w hotelu srodmiejskim pokoj na 10.stycznia.br zarezerwowany ma Lukas Dryml ale to juz sami ocencie. Nie chce w tym miejscu nic spekulowac mysle, ze wytrzymajmy do 11 a wszystko sie wyjasni.

    Ps. I bedzie niosla sie radosna piesn tak tak wlasnie ta pies "...o Falubazie ukochany klubie ty nasz..."

    Pozdro!!

  5. Powrót do góry    #5
    Zaawansowany
    Dołączył
    01-01-2002
    Postów
    1,954
    Kliknij i podziękuj
    1
    Podziękowano 1 raz w 1 poście

    Brawo - dla zielonogorskiej potegi finansowej

    zbudowanej przez barona lubuskiego sld - Pana Roberta Smolenia.

    Jak sie okazuje Pan Robert juz jako "nowy krol" jako jedyny z polskich prezesow najprawdopodoniej spelni żadania IMSJ Lukasa Drymla (zbilzonych do rickardssona) - brawo - zazdroszcze operatywnosci i mobilnosci w pozyskiwaniu srodkow finansowych - mam nadzieje ze zostana ujawnione zrodla pochodzenia srodkow finansujacych zielonogorski zuzel ?

    Byc moze dowiemy sie juz o tym na prezentacji zespolu ? Z niecierpliwosci bede oczekiwal skad nasz sasiad z zza miedzy wzial - zalatwil - znalazl - tyle srodkow finansowych, badz co badz na jednego z najdrozszych zawodnikow ligi.
    UNIA DMP 2007

    pzdr.
    abdulah

  6. Powrót do góry    #6
    Początkujący
    Dołączył
    26-11-2002
    Postów
    5
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Skomentuje to krótko- w końcu!!

    Pierwszy dzień nowego prezesa i juz pozytywna wiadomosc! (moze nawet dwie-jesli wierzyc TVP1!)

    P.S. Ide prasowac garnitur ;)

  7. Powrót do góry    #7
    Użytkownik
    Dołączył
    12-04-2002
    Postów
    397
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Ty Kazmirz czep sie lepiej swojej baby...:)

    No i jak zwykle nasz wszedobylski i wrzechobecny kolega zza miedzy ma nam cos do zarzucenia. Nooo Ty bys nie zasnal jak bys czegos od siebie nie dodal. A o to ile mlody Dryml dostanie i czy wogole dostanie, to juz sie nie martw. Chca, maja siano, nie ma sprawy. Chociaz mi ten pomysl wcale sie nie podoba. Osobiscie jestem cakowicie przeciw startom tego chlopaka w Zgorze. Nie lubie go i nie szanuje. Tak jak i Protasa i kilku innych panow. Po prostu nie lubie i juz. Trzeba poczekac jeszcze kilka dni i wszystko bedzie jasne. Brawa za pomysl oficjalnego przedstawienia druzyny i gratulacje dla nowego szeryfa. Sukcesow i zdrowka zycze:).

    Pozdrawiam wszystkich. Maniek.

  8. Powrót do góry    #8
    Użytkownik
    Dołączył
    22-07-2002
    Postów
    78
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    Gratuluje zarządowi.

    No udało się coś zorganizować. Tylko ta godzina chyab jakaś trochę nie tego. Lepsza by była moim zdaniem 15-16. No ale zawsze będzie ktoś nie zadowolony ;) Do zobaczonka na spotkaniu!

  9. Powrót do góry    #9
    Ekspert Awatar Mariusz
    Dołączył
    07-10-2002
    Postów
    31,547
    Kliknij i podziękuj
    770
    Podziękowania: 2,261 w 1,584 postach
    Brawo - dla zielonogorskiej potegi finansowej

    zbudowanej przez barona lubuskiego sld - Pana Roberta Smolenia.

    Jak sie okazuje Pan Robert juz jako "nowy krol" jako jedyny z polskich prezesow najprawdopodoniej spelni żadania IMSJ Lukasa Drymla (zbilzonych do rickardssona) - brawo - zazdroszcze operatywnosci i mobilnosci w pozyskiwaniu srodkow finansowych - mam nadzieje ze zostana ujawnione zrodla pochodzenia srodkow finansujacych zielonogorski zuzel ?

    Byc moze dowiemy sie juz o tym na prezentacji zespolu ? Z niecierpliwosci bede oczekiwal skad nasz sasiad z zza miedzy wzial - zalatwil - znalazl - tyle srodkow finansowych, badz co badz na jednego z najdrozszych zawodnikow ligi.
    Małe sprostowanie.

    Widząc zdenerwowanie i zatroskanie finansami ZKŻ-tu (Pan Abdulah strasznie się złości jak koledzy z Wrocławia rozmawiają na forum o finansach Uni) kolegi Abdullaha oraz w obawie o jego ciśnienie tętnicze zmuszony jestem co nieco wyjaśnić:

    W wątku leszczyńskim podałem,że mam info jakoby L.Dryml miał zarezerwowany pokój w Śródmiejskim na 10.01.2003. Jednocześnie zaznaczyłem, iż sam nie wiem na ile te info jest pewne ponieważ jest ono z trzeciej ręki, chociaż nawiązując do tego o czym mówią media w dniu dzisiejszym wydaje mi się to możliwe i wierzę że jadnym z kandydatów jest L.Dryml.

    Abdulah odpowiadając na twoje pytanie odnośnie finansów ZKŻ-tu tzn. skąd pieniądze w ZKŻ-cie na kontrakty to nie wiem ale tak sobie myślę, że może Kancelaria Prezydenta RP nam sfinansuje te zakupy.
    A czemu nie
    Wysłane z Amiga 500 Plus
    Ta wiadomość jest ukryta ze względu na to, że dockm , falubaz, barthezz23, Kildemand, docent, thengel, re-ankho znajdują się na Twojej liście ignorowanych użytkowników.
    FALUBAZ DMP 2013 Ukryta zawartość

  10. Powrót do góry    #10
    Użytkownik
    Dołączył
    22-08-2002
    Postów
    308
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Oj bedzie sie dzialo na spotkaniu juz to czuje. Hej Jatko :) :%% A sala bedzie pekac w szwach i dlatego prpoponwal bym isc juz 10 b.m. o 11 hehe

  11. Powrót do góry    #11
    Zaawansowany Awatar Falubazzini
    Dołączył
    12-04-2002
    Postów
    2,381
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    Liczymy na liczne przybycie kibiców

    Po wstępnych przygotowaniach , myslę ,że większośc będzie jednak zadowolona z formy i kształtu prezentacji.Zapraszam wszystkich, wielka sobotnia feta , pokazy multimedialne oraz dużo głośnej muzyki a'la rozdanie filmowych nagród będzie głośnym wydarzeniem sportowym w sennych żuzlowo miesiącach.Dodatkowo zadebiutuja wśród kiboli nowe gadżety klubowe.Wypadałoby przynieść parę złoty więcej.Aha...zdjęcia żuzlowców z autografami to też na dzień dobry.Po za tym , kto zabierze aparat fotograficzny , ten również nie pożałuje...
    Zapraszamy na Oficjalną Prezentację Drużyny , nową jakość w przygotowaniach do nowego sezonu.Myslę,że atrakcyjny program spodoba się wszystkim Falubazersom.Zaraz potem pomachamy na pożegnanie z dziedzińca U.Marszałkowskiego żużlowcom , którzy wyjadą autobusem na obóz zimowy.
    <embed src="Ukryta zawartość width="728" height="90" type="application/x-shockwave-flash" scale="ShowAll" play="true" loop="true" menu="true" wmode="Window" quality="1"></embed>

  12. Powrót do góry    #12
    Użytkownik
    Dołączył
    02-04-2002
    Postów
    390
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Ehh.. ja juz sie boje tej prezentacji ;). W piatek mam studniowke w sali kolumnowej i jeszcze bede musial w soobte wstac rano i znowu tam przyjechac. Tak sie zastanawiam, bo studniowka ma sie skonczyc kolo 5 rano, wiec moze wezme spiwor i przespie sie tam do 12 ;PP Ale jakbym niezrobil to bede napewno :D

    I pamietajcie bierzcie szaliki i juz trenujcie rece do klaskania ;PP ;)

    Pozdrawiam
    Zawsze i wszedzie Falubaz najlepszy bedzie!

  13. Powrót do góry    #13
    Użytkownik
    Dołączył
    23-12-2002
    Postów
    350
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    UWAGA!

    Przepraszam a gdzie jest sala kolumnowa w marszalkowskim? :) :) :)

  14. Powrót do góry    #14
    Zaawansowany
    Dołączył
    07-10-2001
    Postów
    2,464
    Kliknij i podziękuj
    1
    Podziękowania: 20 w 15 postach
    Maydayy , jak dojdziesz do Urzedu Marszałkowskiego to na bank trafisz do tej sali , z tym na bank niebedzie zadnych problemów. Słyszałem ze na tej prezentacji ma byc obecna kamera TVP1 , jesli to prawda to panowie i panie musimy sie bardzo zgrac i poprostu stworzyuc niezapomniana atmosfere , pokazmy całej polsce co to znaczy zuzel w Zielonej Górze. Niech ludzie mysla ze to jakies pospolite ruszenie w Z.G ;);)
    Oficjalny Portal Kibiców K.S Falubaz Zielona Góra

  15. Powrót do góry    #15
    Użytkownik
    Dołączył
    20-08-2002
    Postów
    140
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    maydayy!!

    Maydayy ----Przepraszam a gdzie jest sala kolumnowa w marszalkowskim?


    Na 6 pietrze jak wyjdziesz z windy to po prawej masz kibel i zaraz za nim jest ta sala :P

  16. Powrót do góry    #16
    Użytkownik
    Dołączył
    10-07-2002
    Postów
    309
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    taka informacja a'propos Drymla:

    "Z wyborem pracodawcy w Polsce, mimo kilku ofert z klubów waszej ekstraligi, nie miałem większych rozterek. Przecież najlepszą rekomendacją 'Byków' była opinia mojego starszego brata i ojca, który jest naszym menedżerem," mówi Lukas Dryml.

    "Wiem, że obok RKM Rybnik, leszczyńska Unia jest najbardziej utytułowanym klubem w historii polskiego speedwaya. To dla mnie wielkie wyzwanie," powiedział podpisu na kontrakcie 22-letni Lukas Dryml, któremu w wyprawie do Leszna towarzyszył ojciec, Ales-senior, znakomity żużlowiec lat 70. i 80., dwukrotny finalista IMŚ na klasycznym dystansie oraz srebrny medalista światowego championatu na torze 1000-metrowym.

    "Unia Leszno jest klubem solidnym oraz stabilnym finansowo. Obiecuję, że w polskiej ekstraklasie będę walczył na moich najszybszych motocyklach, z warsztatowej półki przeznaczonej do tegorocznej Grand Prix. Cieszę się także, że w brytyjskiej ekstraklasie, w ekipie Piratów Poole, moimi partnerami będą koledzy klubowi Leigh Adams oraz Krzysztof Kasprzak, z którym walczyłem o złoty medal młodzieżowych mistrzostw świata w Slanach," dodał młodszy z braci Drymlów."
    www.onet.pl

  17. Powrót do góry    #17
    Stały bywalec
    Dołączył
    22-09-2002
    Postów
    1,104
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 5 w 3 postach

    Oj dlugo mnie nie bylo!!!

    Pierwszy moj wpis od 23 grudnia! Tak wiec najerdeczniejsze zyczenia noworoczne dla wszystkich a szczegolne dla kibicow Falubazu!

    Na spotkaniu raczej bede jak wstane po studniowce, ale juz obiecalam pewnej osobie, ze bede to bede(chyba:P)

    A bedzie sie dzialo, oj bedzie ma sie pojawic sam Mark Loram:P:P!No moze sie nie pojawi jesli Bydzia do jutra wyplaci mu pieniadze:P


    A tak poza tym chyba na dwoch nowyych krajowych zawodnikach nie spoczniemy:P:P

    Zachecam do przybycia nikt nie pozaluje!

  18. Powrót do góry    #18
    Użytkownik
    Dołączył
    05-10-2002
    Postów
    296
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    Wielka nerwowka

    Jakos nie wiem cos to czarno widze:( Mam nadzieje, ze sie myle, ale obawiam sie, ze na wspomnianej prezentacji nie bedzie zadnego "obcokrajowca". A wnioskuje to z wypowiedzi v-ce Prezesa R. Dowhana jakiej udzielil w wywiadzie dla http://www.zuzel.zgora.pl/ Nie wiem sami osadzicie czy mam racje, ale sam R.D mowi, ze tym "zagraniczniakiem" mial byc mlody Dryml i bardzo zaskoczylo On (Nicki tez zaskoczyl!!) dzialaczy swoja decyzja o podpisaniu kontraktu w Lesznie. Teraz na jakiekolwiek ruchy jest juz zapozno. Oprocz Loramskiego nie ma juz zadnego wartosciowego stranieri do "wziecia", a bo ja wiem czy Mark woli jezdzic w Zielonce niz Bydzi???? Modle sie azeby tak bylo ale....!!!!
    Do zobaczenia w sobote!!

    Pozdro!!

  19. Powrót do góry    #19
    Użytkownik
    Dołączył
    09-09-2002
    Postów
    458
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    hmmm.... ja wnioskuje ze ZKZ na prezentacji moze sie pojawic tylko Billy a niespodzianką napewno byłoby gdyby po chwili wszedl Mark Loram :) ale panowie to byłoby SUPER !
    Dobra koniec tych marzen :P na powaznie jezeli to nie bedzie nawet Loram to mam wrazenie że bedzie to napewno jakis inny stranieri. Napewno nie bedzie to obcokrajowiec formatu Rickiego czy Crumpa, bo z takich solidnych zawodnikow zostal juz tylko Loram! Jednakze na prezentacji pojawic sie powinien jakis ,,inny`` stranieri. Mam nadzieje ze zarząd szykuje nam jakąs niespodzianke ;)

    Dziekuje i Pozdrawiam :)

    P.S
    Tylko zeby to nie był Tony Svab ! Bo znwou sie polamie i nie bedzie jeździl !

  20. Powrót do góry    #20
    Stały bywalec
    Dołączył
    12-05-2002
    Postów
    1,137
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    ja to traktuje z dystansem

    ... pan dowhan potwierdził ze na prezentacji miał byc Dryml, ale nas po prostu okłamał (patrz wywiad z prezesem dowhanem )Mysle ze kontraktu przy kibicach nie podpisze żaden zawodnik zagraniczny, jestem tego pewien na 99,9 %, zawodnikiem który podpisze kontrakt na prezentacji moze byc co najwyżej Maciej Kuciapa.

    PS. Przestroga dla kibiców z Leszna, Dryml w zeszłym sezonie wymigiwał sie od startów, po drugie mówi że przyjedzie na nasza prezentacje i związe sie z nami mimo że 4 dni wczesniej podpisał z Unią, kolejne kłamstwo, uwazajcie na niego, moze niexle kręcić
    Ukryta zawartość Danusiu, nie wierze...

  21. Powrót do góry    #21
    Stały bywalec
    Dołączył
    22-09-2002
    Postów
    1,104
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 5 w 3 postach

    falubazz

    Porozmawiamy jutro ww szkole,ale pamietaj,ze masz ogromnego minusa za ten zeszyt, bylo powiedziec,ze nie chcesz mi pozyczyc:P:D

    Jedna kwestia dowiedzialam sie przed chwila od pana moderatora cmy,ze na prezentacji beda robione jakies fotki, a pozniej moga byc umieszczone na forum:d moja skromna osoba od razu zaznacza ze nie zyczy sobie zadnych fotek! A to dlatego,ze bede po calonocnej imprezie, po drugie nigdy nie bylam fotogeniczna!

    Fan_falubaz fotrografie wytyczne dam Ci jutro w szkole;D

  22. Powrót do góry    #22
    Stały bywalec
    Dołączył
    12-05-2002
    Postów
    1,137
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    bede srogo zawiedziony

    Już ta euforia opadła, wogóle szkoda że zarząd wydał nazwiska naszych wzmocnien, przynajmniej by sie szło do Urzędu Marszałkowskiego zobaczyc coś nowego, a tak po co sie idzie? dryml z nami poleciał, o Okoniu wiemy o Swiscie tez, zobaczymy raptem Kurman, Huszcze, Stojana( te same twarze) nowego prezesa, zarzad, pare kamer i grającą muzyke. lorama na bank nie bedzie. Kur.a mielismy sie dowiedzieć o zawodnikach 11 stycznia a te jeba.e gazety wymusiły publikacje nazwisk, teraz nie widze celu takiej prezentacji 11 stycznia, gdyz nie ma kontraktu z drugim obcokrajowcem także wcale nie zobaczymy druzyny w całej okazałości, w takiej sytuacji (chodź jest już za poźno) prezentacje robi sie na początku lutego kiedy już skończy sie okres transferowy i wtedy dopiero jest po co iśc, nawet nie wiecie jak mocno jestem rozgoryczony zaistniałą sytuacją, kur.a jabol, fazi, poprawcie mi humor, nie chce iśc w takim nastroju na prezentacje :(:(:(
    Ukryta zawartość Danusiu, nie wierze...

  23. Powrót do góry    #23
    Zaawansowany
    Dołączył
    21-11-2002
    Postów
    2,085
    Kliknij i podziękuj
    162
    Podziękowania: 24 w 18 postach

    Prezentacje bez obcokrajowców

    wiem to na pewno dlatego że przecież hamilla nie sciogną na przysłowiowe 5 minut a o drugim obcokrajowcu możecie zapomnieć bo loram będzie w bydzi a fusa nie chcą brać żeby tylko miejsce zajmował krajowym zawodniką także prezentacja będzie ale bez strenieri!!!!!!!!!!!!!!!!

  24. Powrót do góry    #24
    Użytkownik
    Dołączył
    25-08-2002
    Postów
    323
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Nie ma co marudzic !!!!

    Wszelkie zgorzkniale slowa ktore plyna z ust smutnych kibicow (z wiadmowych przyczyn) nie maja teraz sensu. Nie widze powodu , zeby tak naprawde nie cieszyc sie z Tego co nam zarzad przygotowal. Nasza druzyna jest naprawde solidna i jest w stanie powalczyc u siebie nawet z kazdym. To co ze znamy wszystkich zawdonikow ktorzy beda u nas jezdzic , to co ze bedzie tylko jeden obcokrajowiec. Trzeba sie cieszyc bardzo , bo tak dobrej atmosfery wokol zuzla nie bylo dawno w Winnym Grodzie.

    Pozdrawiam.

    P.s. Ludzie zbierajcie sie w grupy i przychodzcie na spotkanie. Ja przychodze z moja dziewczyna i moze brata namowie.:):):)

  25. Powrót do góry    #25
    Użytkownik
    Dołączył
    05-10-2002
    Postów
    296
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    Oj Kiki Kiki

    wiem to na pewno dlatego że przecież hamilla nie sciogną na przysłowiowe 5 minut a o drugim obcokrajowcu możecie zapomnieć bo loram będzie w bydzi a fusa nie chcą brać żeby tylko miejsce zajmował krajowym zawodniką także prezentacja będzie ale bez strenieri!!!!!!!!!!!!!!!!
    Powiedz skad nagle tyle pesymizmu?? Zobacz co pisales jeszcze dzisiaj rano, w poludnie znaczy:)

    Wysłane: 09-01-2003 12:35
    Potr Świst jest już zawodnikiem zielongórskiego klubu żużlowego już wszyskie szczegóły kontraktu zostały ustalone i w sobote zostanie przectawiony jako zawodnki zkż ale sie porobiło benjaminek ma szase na medala bydgoszczanie pędom nas w sobote wieczorem wyzyewać a my będziemy mieli lorama a w marcu 31 Mark Loram będzie zdobywał punkty na gollobach także cieście sie ja wyjdziecie z 30 to będzie dobrze a póżniej zobaczymy co jest wart atlas a tam przy tumach kibiców z zielonej góry wygramy 44:46
    Mysle, ze najpierw cos gleboko przemysl, pozniej sie wypowiadaj, bo zmieniasz zdanie jak kobieta w ciazy:) Raz tak raz tak. Zdecyduj sie wkoncu jakie jest twoje, w tej konkretnej sprawie, zdanie!!!

    Ps. Przez to nerwowke jakis upierdliwy sie zrobilem i kazdemu wytykam bledy a swoich nie widze :) Ale to tylko tak na marginesie hehehe

    Pozdro!!!

  26. Powrót do góry    #26
    Zaawansowany
    Dołączył
    07-10-2001
    Postów
    2,464
    Kliknij i podziękuj
    1
    Podziękowania: 20 w 15 postach
    A ty co Falubazz ?? Co tak marudzisz ?? Ty sie lepiej módl zeby na prezentacji nie wyskoczył ci Zoltan Bencze i niezaczoł podpisywac kontraktu ;);) Jamimo wszystko ciągle mam nadzieje ze nas zarzad zaskoczy tą prezentacja. Jakos niewierze tym wypowiedzią Jądera i Dowhana . Wudaje mi sie ze zarzad ciegle cos ukrywa .

    Keyka , spoko jutro bede czekał an twoje wytyczne ;);) A moze jutro na przerwie jakies skromne spotkanie forumowiczów ?? Jest nas troche w tym LO7 (Ja , Falubazz , Falubazka , Zordrax , Trypek , Mati , Kiki jesli kogos pominołem to sorki).
    Oficjalny Portal Kibiców K.S Falubaz Zielona Góra

  27. Powrót do góry    #27
    Użytkownik
    Dołączył
    23-12-2002
    Postów
    350
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    zgadza się...

    Ps. Przez to nerwowke jakis upierdliwy sie zrobilem i kazdemu wytykam bledy a swoich nie widze Ale to tylko tak na marginesie hehehe
    no wlasnie Rafal :) :) :) Z ust mi to wyjąłeś:)

  28. Powrót do góry    #28
    Użytkownik
    Dołączył
    23-12-2002
    Postów
    350
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    Aha!

    Prezentacja ze stranieri czy bez - wódke trzeba wziąć:)
    Helmut na pewno jest za :)

  29. Powrót do góry    #29
    Użytkownik
    Dołączył
    26-12-2002
    Postów
    218
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    KOCHANE!!! falubazy!

    Rzyczę powodzenia! Ale nie dlatego, że was lubię, ale dlatego, że naprawdę bardzo wam się przyda!!! Nie zachwycajcie się swoim składem (Toruń ma lepszy i wcale tak się nie srają), bo w połowie sezonu może się okazać, że zawodnicy zostaną bez kasy. Was poprostu nie stać na Śwista, Okonia, Billi'ego naraz. To śą świetni zawodnicy, ale tak samo doskonale każą sobie płaćić. Przykre ale Big Boll nie da sobie rady z tak wymagającym towarem. A koniec końców ZKŻ skończy tak jak Wybrzeże, Polonia Piłą czy choćby STAL... jednym słowem powodzenia, bo wasza idylla nie będzie długo trwała.

    Kibice STALI zawsze wspaniali!!!

  30. Powrót do góry    #30
    Użytkownik
    Dołączył
    22-08-2002
    Postów
    308
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    wiem to na pewno dlatego że przecież hamilla nie sciogną na przysłowiowe 5 minut a o drugim obcokrajowcu możecie zapomnieć bo loram będzie w bydzi a fusa nie chcą brać żeby tylko miejsce zajmował krajowym zawodniką także prezentacja będzie ale bez strenieri!!!!!!!!!!!!!!!!
    Powiedz skad nagle tyle pesymizmu?? Zobacz co pisales jeszcze dzisiaj rano, w poludnie znaczy:)

    Wysłane: 09-01-2003 12:35
    Potr Świst jest już zawodnikiem zielongórskiego klubu żużlowego już wszyskie szczegóły kontraktu zostały ustalone i w sobote zostanie przectawiony jako zawodnki zkż ale sie porobiło benjaminek ma szase na medala bydgoszczanie pędom nas w sobote wieczorem wyzyewać a my będziemy mieli lorama a w marcu 31 Mark Loram będzie zdobywał punkty na gollobach także cieście sie ja wyjdziecie z 30 to będzie dobrze a póżniej zobaczymy co jest wart atlas a tam przy tumach kibiców z zielonej góry wygramy 44:46
    Mysle, ze najpierw cos gleboko przemysl, pozniej sie wypowiadaj, bo zmieniasz zdanie jak kobieta w ciazy:) Raz tak raz tak. Zdecyduj sie wkoncu jakie jest twoje, w tej konkretnej sprawie, zdanie!!!

    Ps. Przez to nerwowke jakis upierdliwy sie zrobilem i kazdemu wytykam bledy a swoich nie widze :) Ale to tylko tak na marginesie hehehe

    Pozdro!!!
    Zgadzam sie z Toba w 100% :)Kiki pomysl nad swoja wypowiedzia najpierw a nie zmieniasz swoje pooglady z godziny na godzine i z minuty na minute!!

  31. Powrót do góry    #31
    Użytkownik
    Dołączył
    05-10-2002
    Postów
    296
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    Na Ciebie zawsze moge liczyc.....

    Ps. Przez to nerwowke jakis upierdliwy sie zrobilem i kazdemu wytykam bledy a swoich nie widze Ale to tylko tak na marginesie hehehe
    no wlasnie Rafal :) :) :) Z ust mi to wyjąłeś:)
    Dziekuje Przemek, ze jestes:):) Naprawde!!! Ty zawsze mnie poprawisz, wiedzialem, ze na Ciebie zawsze moge liczyc:)

    Prezentacja ze stranieri czy bez - wódke trzeba wziąć
    Helmut na pewno jest za
    No pewnie!!!!!, ze jestem ZA!! Ale dopiero wieczorem bo tak z rana to nie przystoi chyba Nam Pozadnym Zielonogorskim Kibicom pic wodki:) Wieczorem na jateczce to co innego!! hehehehe

    Pozdro!!!

  32. Powrót do góry    #32
    Stały bywalec
    Dołączył
    09-09-2002
    Postów
    808
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    czytam i czytam i widze ze piszecie raz tak raz tak:P ale mysle ze mogla byc jakas mila niespodzianka na prezentacji(raczej nie bedzie) ale i tak mysle ze sklad jest ok niewiem czy ja bede na prezentacji ale i tak bede was wspieral duchowo:P:) pokazcie ludzia z calej polski:): tak sie bawi tak sie bawi FALUBAZZ:D:D:D

  33. Powrót do góry    #33
    Użytkownik
    Dołączył
    23-09-2002
    Postów
    400
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    do: staleczka_ist_the_...do_dupy

    Nie wypisuj wiecej takich glupot. Na jakiej podstawie to wywnioskowales? Zapamietaj, ze naszym klubem kieruja ludzie odpowiedzialni i rozsadni czego nie mozna powiedziec o waszych dzialaczach. Stal jako jedna z pierwszych druzyn zaczela podpisywac z zawodnikami lukratywne kontrakty: Cieslewicz, Bajerski, Okoniewski tylko, ze nie robila tego " z glowa" i teraz wszystko wychodzi bokiem. Odnosnie firmy Boll co to za roznica, ze trzej zawodnicy z tej samej stajni beda jezdzic w jednym klubie?

    Czekamy na mile niespodzianki podczas prezentacji!!

  34. Powrót do góry    #34
    Użytkownik
    Dołączył
    05-10-2002
    Postów
    296
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    20h do Inwazji Waranow....

    To juz tylko 20h i wszystko bedzie jasne!!:) Wkoncu (mam nadzieje, ze tak bedzie) poznamy Pelny sklad ZKZ Quik - Mix Zielona Góra w sezonie 2003 Postanowilem, ze bedzie to dzisiaj moj ostatni wpis na forum. Nastepne beda dopiero jak wszystko sie wyjasni:)
    Nie ukrywam, ze poziom adrenaliny w moim organizmie bardzo podkreslam bardzo odbiega od normy, dlatego dzisiaj udaje sie na kuracje rozluzniajaca w celu rozladowania napiecia;)
    Wiem, ze sklad Teamu z Grodu Bachusa bedzie silny, nawet bez drugiego jezdzca zagranicznego, ale moze Nasi Dzialacze szykuja dla Nas tak Wiernych kibicow jakas Mega niespodzianke??? No wlasnie koncze juz a jak bedzie to sie jutro okaze:)

    Pozdro!!!

  35. Powrót do góry    #35
    Stały bywalec
    Dołączył
    28-01-2002
    Postów
    1,205
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Rzyczę powodzenia! Ale nie dlatego, że was lubię, ale dlatego, że naprawdę bardzo wam się przyda!!! Nie zachwycajcie się swoim składem (Toruń ma lepszy i wcale tak się nie srają), bo w połowie sezonu może się okazać, że zawodnicy zostaną bez kasy. Was poprostu nie stać na Śwista, Okonia, Billi'ego naraz. To śą świetni zawodnicy, ale tak samo doskonale każą sobie płaćić. Przykre ale Big Boll nie da sobie rady z tak wymagającym towarem. A koniec końców ZKŻ skończy tak jak Wybrzeże, Polonia Piłą czy choćby STAL... jednym słowem powodzenia, bo wasza idylla nie będzie długo trwała.

    Kibice STALI zawsze wspaniali!!!
    O Kurde mamy kolege ktory przeiduje przyszlosc ;);)powiedz skad ty mozesz wiedziec jaki bedziemy mieli budzet lepiej martw sie o swja staleczke ktora mzoe nie wystartowac w lidze...

  36. Powrót do góry    #36
    Zaawansowany Awatar Falubazzini
    Dołączył
    12-04-2002
    Postów
    2,381
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    Niespodzianek nie będzie .Wszystko wiadomo ale nie do końca wcale...

    Myslę,że Staleczka jednak coś tam pisze z sensem ale niechęć do nas zaślepia.Tzn prawdą jest, ale nie to pisane w trybie twierdzącym.Ja raczej powiedziałbym ,że coś takiego może sie zdarzyć.Może powtarzam sie ale...ostatnie zmiany na stanowiskach kierowniczych mają dać lepsze wspomaganie finansowe oraz poziom organizacyjny.Kto sobie wyobraża nasz skład z prezesurą Bartkowiaka i bez działającego Smolenia ?No byłby dużo słabszy i musielibyśmy juz dziś godzić się godzić ze spadkiem .Także kochana Staleczko , musieliśmy wzmocnić skład tak , by chociaż pozwalał walczyć z najlepszymi , co nam raczej wyjdzie na dobre i odbije się to nadkompletami na stadionie. O to chodzi , bez ryzyka wzmacniania składu nic nie wskuralibyśmy.

    Wracając do samej prezenatcji , to będzie ona naprawde(odpukać) dobrze zorganizowana, głośna i jednak zawsze coś dla kibiców żużla w zimie.Czy gdzieś w Polsce są takie spotkania na taką skalę?Czy to nas nie wyróżnia pozytywnie?Grzechem jest wyjśc do kibiców?
    Co do składu , jest jaki jest , a jest niezły .Dojdzie drugi obcokrajowiec , będzie w porządku .Nie będzie , też będzie w porządku.Mamy waleczny skład , z celem zajęcia miejsca w pierwszej 4.Do tego potrzebna jest nam tylko i wyłącznie płynnośc finansowa(budżet zatwierdzony), a za troske o nią serdecznie Staleczce dziękujemy.

    Całuje dziewczęta tam gdzie lubią najbardziej!
    <embed src="Ukryta zawartość width="728" height="90" type="application/x-shockwave-flash" scale="ShowAll" play="true" loop="true" menu="true" wmode="Window" quality="1"></embed>

  37. Powrót do góry    #37
    Użytkownik
    Dołączył
    23-12-2002
    Postów
    350
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    Falubazzini

    Całuje dziewczęta tam gdzie lubią najbardziej!
    W poszwę? :) :) :)

  38. Powrót do góry    #38
    Użytkownik
    Dołączył
    18-12-2002
    Postów
    353
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Apowiedzcie mi wszytscy co mówią że skład jest niewystarczajacy co było dwa lata temu.Kto myslał po sezonie że nasz klub jest w stanie sciągnąć i Okonia i Śwista.Przeciez dwa lata temu hiciorem był transfer Kuciapy.I może powiecie że tamten sklad był lepszy.Napewno nie!!!!!!!!!!Więc nie ma co narzekać.Pomyślćie co ma powiedzieć nasz kolega z esktraligi GKS i Pilska Polonia.Oni dopiero mają tragedie a my musimy sie cieszyć z tego co jest a jest bardzo dobrze.To moje zdanie i napewno znajdzie sie ktoś kto je równiex podziela.Pozdrawiam.

  39. Powrót do góry    #39
    Stały bywalec
    Dołączył
    01-04-2002
    Postów
    590
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Moje zdanie na temat składu i szans jest takie:
    Jeśli ZKŻ niewzmocni się obcokrajowcem, który by gwarantował MINIMUM 8pkt na mecz (Loram ewentualnie Wiltshire) to myśle, że szansa na 1/4 jest marna. A jeśli by Leszno (wco praktycznie nie wierze, ale wszystko jest możliwe) kupiło jeszcze Lorama to chyba 6 miejsce góra... Spaść to niepowinniśmy, chyba że jakiś kataklizm... A chodzi oto, że siła drużyny zbytnio się nie zmieniła. Wymiana Okonia i Śwista za Pedersena i Kuciape raczej nic nie daje. Praktycznie na to samo by wyszło gdybyśmy pozostali przy składzie z przed roku. Świst jest napewno lepszy od Kuciapy, ale nie ma się co oszukiwać Okoń nie zastąpi Pedersena. Oczywiście zależy jak nato patrzeć, bo jedni by chcieli medal, inni 1/4, a jeszcze inni poprostu EMOCJE. Osobiście chciałbym wszystko, ale jeśli nawet byśmy zdobyli brąz a miało się po sezonie okazać, że ZKŻ jest na skraju bankructwa to już wole nawet walke oto 5 miejsce.
    Więc tak:
    jeśli dojdzie Loram to 4 miejsce (przy olbrzymim pechu jakiegoś zespołu tak jak rok temu miał Włókniarz szansa na 3 miejsce)
    jeśli na obcokrajówce będzie ktoś typu Svab to 5 miejsce (a jeśli Leszno wzmocni się Loramem, to będziemy oscylować wokół 4-6 miejsca (bo siła Bydzi spadnie, a Leszna wzrośnie i praktycznie powinna się między Bydgoszczą, Lesznem, a ZG rozegrać walka o 4-6 miejsce)

  40. Powrót do góry    #40
    Zaawansowany
    Dołączył
    21-11-2002
    Postów
    2,085
    Kliknij i podziękuj
    162
    Podziękowania: 24 w 18 postach
    wiem to na pewno dlatego że przecież hamilla nie sciogną na przysłowiowe 5 minut a o drugim obcokrajowcu możecie zapomnieć bo loram będzie w bydzi a fusa nie chcą brać żeby tylko miejsce zajmował krajowym zawodniką także prezentacja będzie ale bez strenieri!!!!!!!!!!!!!!!!
    Powiedz skad nagle tyle pesymizmu?? Zobacz co pisales jeszcze dzisiaj rano, w poludnie znaczy:)

    Wysłane: 09-01-2003 12:35
    Potr Świst jest już zawodnikiem zielongórskiego klubu żużlowego już wszyskie szczegóły kontraktu zostały ustalone i w sobote zostanie przectawiony jako zawodnki zkż ale sie porobiło benjaminek ma szase na medala bydgoszczanie pędom nas w sobote wieczorem wyzyewać a my będziemy mieli lorama a w marcu 31 Mark Loram będzie zdobywał punkty na gollobach także cieście sie ja wyjdziecie z 30 to będzie dobrze a póżniej zobaczymy co jest wart atlas a tam przy tumach kibiców z zielonej góry wygramy 44:46
    Mysle, ze najpierw cos gleboko przemysl, pozniej sie wypowiadaj, bo zmieniasz zdanie jak kobieta w ciazy:) Raz tak raz tak. Zdecyduj sie wkoncu jakie jest twoje, w tej konkretnej sprawie, zdanie!!!

    Ps. Przez to nerwowke jakis upierdliwy sie zrobilem i kazdemu wytykam bledy a swoich nie widze :) Ale to tylko tak na marginesie hehehe

    Pozdro!!!
    Zgadzam sie z Toba w 100% :)Kiki pomysl nad swoja wypowiedzia najpierw a nie zmieniasz swoje pooglady z godziny na godzine i z minuty na minute!!




    Już wam tumacze dlaczego a no dlatego bo myślałeM że będzie loram do wczoraj do 15 a póżniej spotkałem trenera Zbigniewa Jądera a że go znam troche z treningów to sie spytałem wprost czy loram jest brany pod uwage potpisania kotraktu jako drugi obcokrajowiec on powiedział że nie miał być Lukas Dryml nawet już mu hotel zarezerwowali a on przysłał waksem że potpisał kotnrakt z Lesznem Bo mu wiecej dali leszczynianie nie za punkt tylko za potpis jakąś ogromną sume a za puntkt tyle samo a nawet mniej a jeszczo coś do leszczynian nie zdziwcie b]SIĘ JA PO GP NIE PRZYJEDZIE NA MECZ DO POLSKI :):):):):)

  41. Powrót do góry    #41
    Użytkownik
    Dołączył
    22-07-2002
    Postów
    78
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Popieram Cie kiki. Bede sie niezle smail jesli Dryml ich zrobi w balona i nie stawi sie na jakis mecz (najlepiej na nasz):D Dobzre pomyslal, wzial wiecej kasy za podpis, a pozneij nie bedzie jezdzil. nie musi walczyc o $$ ktora lezy na torze. Juz sie nie moge doczekac dnia 11.01.2003r. godziny 12 :D:D:D Pozdro dla wszystkich fanow ZKZ.

  42. Powrót do góry    #42
    Użytkownik
    Dołączył
    09-09-2002
    Postów
    458
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    W TV uslyszałem ze bedą filmy kazdego z zawodników :) Będzie super ;) SZkoda ze nie było tego typu spotkan wczesniej :) Mam nadzieje ze wszyscy ładnie powitamy nowe nabytki, chociaz ja nie jestem do konca zadowolony, ale to są tylko moje wymysly :P Chciałbym zeby była jakas niespodzianka typu ... (jezeli nie stranieri) Rafał Dobrucki :P
    Heh koncze i do jutra forumowicze :P
    Pozdrawiam

  43. Powrót do góry    #43
    Użytkownik
    Dołączył
    03-04-2002
    Postów
    88
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach

    Doły rozkopy i inne depresje

    A ja jutro mam studia we Wrocku i poprawke kola z prawa cywilnego,na ktora jesli powiem ze malo umiem to i tak bedzie malo powiedziane:/czyli dzionek wypasiony nie dosc ze gula mi bedzie skakala(juz skacze)to jeszcze to kolo a w perspektywie dwa nastepne kola w niedziele,marzenie.
    Mam chociaz nadzieje(ba nawet pewien jestem)ze sie tam za mnie wybawicie super
    Pozdrowienia!!
    Niepocieszony Kaniu

  44. Powrót do góry    #44
    Stały bywalec Awatar Seth
    Dołączył
    20-02-2002
    Postów
    549
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    Pan Zbiniu opowiada pierdoly!
    Lukas oczywiscie otrzyma za podpis jakies pieniadze ale jak enigmatycznie mowi sie na korytarzach Unii jest to kwota blisko 11 krotnie nizsza niz Rusko wyplacil Cegle i 9 x mniejsza niz w ubieglym roku skasowal za podpis Okon.
    Co do stawki punktowego ma ona byc blizko 2x mniejsz a niz ta ktora ma Cegla zagwarantowana u Ruski.

    Powody dla ktorych Dryml podpisal w Unii podal sam na konferencj prasowej po
    1 .Zna ten Klub bo wielokrotnie przyjezdzal do Leszna z bratem i ojcem.
    2 .Nie wierzy ze propozycja Zielonki Jest realna i tu w kuluarach podal przyklad Pily i Crumpa.

  45. Powrót do góry    #45
    Użytkownik
    Dołączył
    21-06-2002
    Postów
    152
    Kliknij i podziękuj
    0
    Podziękowania: 0 w 0 postach
    I co?
    Podpisaliscie z Matejem Zagarem? :)))

    PS. Powiedzcie okoniowi ze na zawody sprzet trzeba sobie szykowac a nie jezdzic na starych trupach

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •