Szukaj:

Typ: Posty; Użytkownik: xpc; Słowo(a):

Strona 1 z 16 1 2 3 4

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0.01 sekund(y).

  1. Odpowiedzi
    404
    Odsłon
    69,118

    a to kalendarz wybieraja marynarki czy jest...

    a to kalendarz wybieraja marynarki czy jest jakies losowanie z pewnymi stalymi jak mecz beniaminka u siebie?
  2. Wątek: Żużel w TV

    xpc
    Odpowiedzi
    18,985
    Odsłon
    3,757,569

    przeciez komisarze od jakichs 2 lat sa tez juz w...

    przeciez komisarze od jakichs 2 lat sa tez juz w 1. lidze, wiec bez przesady, ze tam byly widowiska, a w ekstra jazda po malej :D
  3. gdzies przegapilem, czy juz klepneli tych...

    gdzies przegapilem, czy juz klepneli tych zagranicznych mlodziezowcow w 2. lidze?

    bo w artykule na sf jest:
    Ponadto klub chwalił się już zakontraktowaniem Władimira Borodulina, Roberta Chmiela,...
  4. Odpowiedzi
    2,116
    Odsłon
    393,582

    chce konczyc kariere czy co?

    chce konczyc kariere czy co?
  5. Odpowiedzi
    7,155
    Odsłon
    1,071,039

    bo Walasek z Gapinskim od lat wprowadzaja 1...

    bo Walasek z Gapinskim od lat wprowadzaja 1 ligowcow do ekstra :D
  6. Odpowiedzi
    7,155
    Odsłon
    1,071,039

    no nie wiem czy wie :) Miesiac tez wiedzial, moze...

    no nie wiem czy wie :) Miesiac tez wiedzial, moze nawet zgarnal sporo za nic nie robienie, ale czy mu to pomoglo w kolejnym roku, nie wyglada na to.
  7. Odpowiedzi
    1,846
    Odsłon
    240,939

    to minimalnie wyzszy poziom niz Pytlewski

    to minimalnie wyzszy poziom niz Pytlewski
  8. Odpowiedzi
    453
    Odsłon
    71,546

    wtedy zrobili wszystko co mieli zrobic. dlatego...

    wtedy zrobili wszystko co mieli zrobic. dlatego sa dosc neutralni, bo nie spieprzyli mistrzowskich skladow :) ale np w tym sezonie Baron nie zrobil nic wiecej niz byle wypelniacz programu. nawet toru...
  9. Odpowiedzi
    453
    Odsłon
    71,546

    ale w przeciwienstwie do takich trenerow jak...

    ale w przeciwienstwie do takich trenerow jak Slaczka czy ten z Lublina, nie robil takich (a przynajmniej nie tyle) baboli jak Krakowiak za Bjerre, a potem Bjerre za kogos czy brak Michelsen-Kubera w...
  10. Odpowiedzi
    12,072
    Odsłon
    1,284,544

    dobra, skonczcie, to watek Falubazu. jedni sa...

    dobra, skonczcie, to watek Falubazu. jedni sa warci drugich i wiekszosc, ktora daje powyzej popisy jest taka sama tylko tego nie widzi :)
  11. Wątek: Żużel w TV

    xpc
    Odpowiedzi
    18,985
    Odsłon
    3,757,569

    a po co ten start juniora? juz w son jest to...

    a po co ten start juniora? juz w son jest to pozbawione wszelkiej logiki, po co psuc jeszcze dps. niech siedzi na rezerwie, ale niech trener uzna czy ma jechac czy nie, a nie jakas idiotyczna...
  12. Wątek: Żużel w TV

    xpc
    Odpowiedzi
    18,985
    Odsłon
    3,757,569

    upadek z 13 biegu. ...

    upadek z 13 biegu.

    https://streamable.com/6b4wnl
  13. Odpowiedzi
    7,155
    Odsłon
    1,071,039

    Ty za to patrzysz przez rozowe okulary :) wymysl...

    Ty za to patrzysz przez rozowe okulary :) wymysl jakis zaklad z Michailowem jak jestes taki pewny, ze wystarczy mu dobry motorek, chetnie wejde :)
  14. Wątek: Żużel w TV

    xpc
    Odpowiedzi
    18,985
    Odsłon
    3,757,569

    no ale nie kupuje tego po to, zeby zobaczyc jak...

    no ale nie kupuje tego po to, zeby zobaczyc jak nasi walcza tam jak o mistrzostwo swiata, tylko zobaczyc dobry zuzel. kiedy indziej masz szanse zobaczyc Kubere Zmarzlika albo Lamparta na angielskim...
  15. Odpowiedzi
    5,015
    Odsłon
    244,256

    Harris, Brennan i nawet Ellis gola naszych na...

    Harris, Brennan i nawet Ellis gola naszych na trasie :)
  16. Odpowiedzi
    12,072
    Odsłon
    1,284,544

    :D przewidziales cos kiedykolwiek w zyciu? jak...

    :D przewidziales cos kiedykolwiek w zyciu? jak jedziesz autem to klapki na oczy i nie widzisz nic poza droga? ostatnio taki dziadek, by mnie przejechal, bo samochody na kolejnych pasach staly, a on...
  17. Odpowiedzi
    7,155
    Odsłon
    1,071,039

    a widziales kogo pokonal, zeby zdobyc te 8...

    a widziales kogo pokonal, zeby zdobyc te 8 punktow? Wozniaka i ze swoich Bjerre i Pawlickiego. do tego pamietam jego inne 8 czy 9 punktow w Grudziadzu, gdzie byl ciezki tor i tez pokonal moze z 1 czy...
  18. Odpowiedzi
    4,647
    Odsłon
    696,078

    Kubera kiedys jechal w Wielkiej Brytanii?

    Kubera kiedys jechal w Wielkiej Brytanii?
  19. Wątek: Żużel w TV

    xpc
    Odpowiedzi
    18,985
    Odsłon
    3,757,569

    poszli po rozum do glowy i mozna kupic za 5...

    poszli po rozum do glowy i mozna kupic za 5 funtow, takze za tyle chetnie obejrze Lamparta w Glasgow :D
    https://tv.glasgowtigers.co.uk
  20. Odpowiedzi
    12,072
    Odsłon
    1,284,544

    nie no, pomysl jest spoko, ale pisales jakby mial...

    nie no, pomysl jest spoko, ale pisales jakby mial walczyc z Tonderem o sklad :) bo nie mozna tak powiedziec o kazdym. mowie tak o ichniejszym Pawliczaku, ktory po 5 latach kilka razy pojechal jakies...
  21. Odpowiedzi
    12,072
    Odsłon
    1,284,544

    ta, gosc ktory 5 lat kreci sobie kolka w Anglii...

    ta, gosc ktory 5 lat kreci sobie kolka w Anglii czy Szkocji i w tym roku po raz pierwszy w zyciu pojechal kilka biegow ze 'swiatowa' czolowka nadaje sie do 1 ligi :D mozna go sciagnac, ale Tonder...
  22. Wątek: Żużel w TV

    xpc
    Odpowiedzi
    18,985
    Odsłon
    3,757,569

    o ile ten jutrzejszy mecz dojdzie do skutku...

    o ile ten jutrzejszy mecz dojdzie do skutku bedzie jakas relacja w tv, czy tylko ten stream za 15f? bo tyle to nie dam za sparing w necie :D a szkoda, bo chetnie bym obejrzal, ale za rozsadna cene
  23. Odpowiedzi
    494
    Odsłon
    26,620

    tracil plynnosc jazdy juz duzo wczesniej zanim...

    tracil plynnosc jazdy juz duzo wczesniej zanim Zmarzlik dojechal do bandy. w zasadzie to na samym poczatku wirazu. jak dla mnie przesadzil i nie wiem czy utrzymalby sie nawet gdyby jechal sam na...
  24. Odpowiedzi
    494
    Odsłon
    26,620

    wina 50/50, niepotrzebnie Zmarzlik tam jechal, to...

    wina 50/50, niepotrzebnie Zmarzlik tam jechal, to prawda. ale Janowski jednak powinien sie utrzymac na motorze, przesadzil i niewykluczone, ze nawet bez Zmarzlika tam nie dalby rady, widocznie to nie...
  25. Odpowiedzi
    494
    Odsłon
    26,620

    Australia, Dania i Anglia to 'ten sam' poziom,...

    Australia, Dania i Anglia to 'ten sam' poziom, wiec nie wiem jak mozna o ktorejs druzynie mowic, ze bedzie czarnym koniem :P czarnym koniem to moze byc Szwecja, Lotwa czy Francja. wystarczyloby dla...
Pokaż wyniki od 1 do 25 z 382
Strona 1 z 16 1 2 3 4