Szukaj:

Typ: Posty; Użytkownik: jaceks1; Słowo(a):

Strona 1 z 13 1 2 3 4

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0.01 sekund(y).

  1. Odpowiedzi
    73
    Odsłon
    10,554

    Radziłbym ogarnąc burdel wokół klubu a pózniej ...

    Radziłbym ogarnąc burdel wokół klubu a pózniej napinać się
  2. Odpowiedzi
    1,846
    Odsłon
    240,939

    Ból dupy w Gorzowie nie ustaje tym razem komar...

    Ból dupy w Gorzowie nie ustaje tym razem komar puścił bąka
    Żużel: Kowalski już żałuje, że nie wybrał Stali Gorzów? Te słowa dają do myślenia - PGE Ekstraliga (przegladsportowy.pl)
    Jezeli Bartuś...
  3. Odpowiedzi
    1,846
    Odsłon
    240,939

    Dlatego skończmy z farsa 2 wyscigu.Maja teraz...

    Dlatego skończmy z farsa 2 wyscigu.Maja teraz gdzie jezdzić od nowego sezonu.Tam niech rozwijają swoje możliwosci a drugi wyscig zrobic do 24lat
  4. Odpowiedzi
    1,846
    Odsłon
    240,939

    Tu przykład zelowanych panienek nie...

    Tu przykład zelowanych panienek nie najlepszy.Dochodzi kwestia sprżętu jak trafisz to jedziesz jak nie to cieniujesz nawet jak jestes kozak.Przykład Lampart sezon temu
  5. Odpowiedzi
    1,846
    Odsłon
    240,939

    A skąd pewnośc ze w przyszłym sezonie obaj nie...

    A skąd pewnośc ze w przyszłym sezonie obaj nie pojada poziom wyzej.Z juniorami jest loteria.Ci co wtym jechali dobrze w przyszłym moga jechac totalny piach i odwrotnie.Tak samo z Kowalskim jak dla...
  6. Odpowiedzi
    1,846
    Odsłon
    240,939

    Na pewno nie w spółkach skarbu państwa jak u was

    Na pewno nie w spółkach skarbu państwa jak u was
  7. Odpowiedzi
    1,846
    Odsłon
    240,939

    Żużel. W Stali na Kowalskiego czeka mistrz...

    Żużel. W Stali na Kowalskiego czeka mistrz świata, ale walka nadal trwa - Sport WP SportoweFakty
    Żużel. Bartłomiej Kowalski wciąż ma trzy oferty. Biją się o niego jak o mistrza świata (interia.pl)
    ...
  8. Odpowiedzi
    494
    Odsłon
    26,620

    Pytanie po co poszerza

    Pytanie po co poszerza
  9. Odpowiedzi
    494
    Odsłon
    26,620

    Crash Bartosz Zmarzlik vs Maciej Janowskii -...

    Crash Bartosz Zmarzlik vs Maciej Janowskii - finał SoN - YouTube
    I wszystko jasne
  10. Odpowiedzi
    12,072
    Odsłon
    1,284,544

    Jak tam papierowe tygrysy sezonu 2022 pewny...

    Jak tam papierowe tygrysy sezonu 2022 pewny awanshttp://www.sportsboard.pl/images/icons/old/icon19.gifhttp://www.sportsboard.pl/images/icons/old/icon16.gif łatwo nie bedzie ale Mariusz załatwi...
  11. Odpowiedzi
    5,015
    Odsłon
    244,256

    Ostrów graty ekstraliga wasza super.....

    Ostrów graty ekstraliga wasza super.....
  12. Odpowiedzi
    1,347
    Odsłon
    89,995

    I tu sie musze zgodzic tytuł wygrali meczami...

    I tu sie musze zgodzic tytuł wygrali meczami wyjazdowymi
  13. Odpowiedzi
    1,347
    Odsłon
    89,995

    Widzieli podium

    Widzieli podium
  14. Odpowiedzi
    1,347
    Odsłon
    89,995

    Czemu na Sparte *****isty

    Czemu na Sparte *****isty
  15. Odpowiedzi
    1,347
    Odsłon
    89,995

    Dzisiaj było widac

    Dzisiaj było widac
  16. Odpowiedzi
    1,347
    Odsłon
    89,995

    A ty skąd się zerwałes cyganie nie ze wschodu a...

    A ty skąd się zerwałes cyganie nie ze wschodu a moze z centralnej Polski jak kot Pawlaka
  17. Odpowiedzi
    1,347
    Odsłon
    89,995

    Finał jest nasz ...

    Finał jest nasz ........................http://www.sportsboard.pl/images/icons/old/icon12.gif
    i podium tez
  18. Tylko że Łaguta miał z kim jechac a Zmarzlik...

    Tylko że Łaguta miał z kim jechac a Zmarzlik dookoła plastrony. stąd taki wynik mówie o biegach z juniorami
  19. Odpowiedzi
    1,846
    Odsłon
    240,939

    Wyremontowali szatnie żeby Madsena zatrudniac...

    Wyremontowali szatnie żeby Madsena zatrudniac http://www.sportsboard.pl/images/icons/old/icon12.gifhttp://www.sportsboard.pl/images/icons/old/icon13.gif To chyba jakis nie smieszny żart
  20. Odpowiedzi
    1,846
    Odsłon
    240,939

    michelsen

    michelsen
  21. Taaa i zaczeło sie wszyscy chcieliśmy jechać w...

    Taaa i zaczeło sie wszyscy chcieliśmy jechać w normalnych składach żeby pózniej nie było takiego pitolenia że łaguta wiktor hampel itp.Motor moralnym mistrzem
  22. teoria dla normalnych nie Mariuszów

    teoria dla normalnych nie Mariuszów
  23. A odpowiedz mi kiedy była taka chwila na...

    A odpowiedz mi kiedy była taka chwila na przełamanie.Wygrac mogliście ale siłą woli tylko
    edit mały włos a Kubera znowu zrobiłby nam kuku ale sam nie dał rady
  24. Próba toru przed finałem w Lublinie Przemek...

    Próba toru przed finałem w Lublinie
    Przemek Liszka (@jasoneqq) • Zdjęcia i filmy na Instagramie
  25. A tak serio kiedys był obowiązek organizatora...

    A tak serio kiedys był obowiązek organizatora gromadzenia suchego materiału w razie deszczu dosypywali wiazało mokra nawierzchnie i mozna było jechac.Oczywiscie przy braku opadów.Moze ktos to...
Pokaż wyniki od 1 do 25 z 317
Strona 1 z 13 1 2 3 4